مقام حماس: اسرائیل از مذاکرات صلح به عنوان پوششی برای حمله به رفح استفاده می‌کند گروسی: نگران رزمایش هسته‌ای روسیه هستیم تماس تلفنی هنیه باالعامری | تقدیر حماس ازمقاومت عراق درحمایت ازغزه اتحادیه اروپا به ماموریت نظامی خود در مالی پایان می‌دهد درگیری خانواده‌های اسرای صهیونیست با نیروهای پلیس در تل آویو آمریکا:حمله به رفح را تایید نکرده‌ایم | ارسال بمب به اسرائیل را کوتاه مدت متوقف کرده ایم حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه سه شهید و ۱۶ زخمی برجای گذاشت + فیلم (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان واکنش سوریه به حمله احتمالی اسرائیل به رفح ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی سازمان جهانی بهداشت: رفح را ترک نمی کنیم | اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد واکنش حماس به کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان الشفا غزه اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل
سرخط خبرها

درخواست یمنی‌ها از کشور‌های عربی برای گشودن گذرگاه‌های ورود به فلسطین

  • کد خبر: ۱۹۵۲۲۵
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
درخواست یمنی‌ها از کشور‌های عربی برای گشودن گذرگاه‌های ورود به فلسطین
تظاهرات‌کنندگان یمنی بر ادامه حمایت از پایداری مردم فلسطین تا زمان آزادسازی تمامی اراضی فلسطین اشغالی تاکید کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، مردم یمن امروز (شنبه) و در شهر‌های مختلف این کشور در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه، به خیابان‌ها آمدند.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد شمار زیادی از مردم یمن در شهر‌های صنعاء، صعده، تعز، ریمه، حجه، الحدیده، ذمار و دیگر شهر‌ها در محکومیت کشتار مردم فلسطین و در حالی که پرچم‌های یمن و فلسطین و همچنین تصاویر رهبران مقاومت از جمله «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله و «سید عبدالمک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن را در دست دارند، در این تجمعات شرکت کرده‌اند.

در بیانیه صادره از راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه آمده است: ما حمایت مطلق خود را از تمامی تصمیمات شجاعانه رهبری یمن که بیانگر خواسته مردم است، اعلام می‌داریم. ما بر ادامه حمایت خود از پایداری مردم مجاهد فلسطین تا زمان آزادسازی تمامی اراضی فلسطین اشغالی تاکید می‌کنیم.

در این بیانیه همچنین ذکر شده است: ما مجددا خواسته خود را برای ادامه حملات بیشتر به عمق دشمن صهیونیستی و ورود به گزینه‌هایی که رهبر انقلاب اعلام کرد، بیان می‌کنیم.

مردم یمن از نظام‌های عربی نیز خواسته‌اند گذرگاه‌هایی را برای ورود مجاهدان از تمامی ملت‌های اسلامی و در رأس آن‌ها ملت یمن به فلسطین بگشایند.

رهبر انصارالله یمن نیز در سخنرانی روز سه‌شنبه گذشته خود گفت: موضع ملت ما از همان آغاز تجاوز‌ها به غزه موضعی روشن و شرافتمندانه بود و ما از همان روز اول اعلام کردیم که در کنار ملت فلسطین و مقاومت آن ایستادگی می‌کنیم. اگر راه زمینی برای ما فراهم شود تا به فلسطین برسیم صد‌ها هزار مجاهد یمنی برای مبارزه به آنجا خواهد رفت. از کشور‌هایی که میان ما و فلسطین تفاوت جغرافیایی قائل هستند می‌خواهیم که گذرگاه زمینی ایجاد کنند تا به فلسطین اشغالی برسیم.

الحوثی همچنین گفت: ما حملات موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی انجام دادیم و به این حملات ادامه می‌دهیم. چشم‌هایمان باز است و تحرکات کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ و باب المندب را رصد می‌کنیم.

«محمدعلی الحوثی» عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن روز گذشته (جمعه) تاکید کرد که موشک‌ها و پهپاد‌های یمن به اهداف خود علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از غزه و مظلومان فلسطین می‌رسند.

یک منبع نظامی یمنی هم امروز (شنبه) اعلام کرد نیرو‌های مسلح این کشور قادر هستند هر کشتی رژیم صهیونیستی را چه در دریای سرخ و چه در هر نقطه دیگری که دشمن انتظار ندارد، هدف قرار دهند.

نیرو‌های مسلح یمن تاکنون چند بار از حملات موشکی و پهپادی به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به‌ویژه شهر «ایلات» خبر داده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->