ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟ اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | ساعت شروع اخذ رای اعلام شد حمله به یک کشتی در نزدیکی الحدیده یمن (۷ تیر ۱۴۰۳) حملات سنگین راکتی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۷ تیر ۱۴۰۳) سیدحسن نصرالله: نظام جمهوری اسلامی دژ مستحکم مقابل ظالمان است اشراف قوی بر کشور و اراده برای تصمیم گیری، دو رمز موفقیت دولت آینده دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳) ‌ایرانیان مقیم کانادا می‌توانند رأی بدهند ویدئو | توصیه رهبر معظم انقلاب به ملت ایران | هرکس می‌خواهد از نظام حمایت کند
سرخط خبرها

نتانیاهو: امنیت شمال و جنوب را تضمین می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۹۵۲۵۵
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴
نتانیاهو: امنیت شمال و جنوب را تضمین می‌کنیم
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «حماس به زانو در خواهیم آورد و ربوده شدگان خود را از غزه باز می‌گردانیم و امنیت شمال و جنوب را تضمین می‌کنیم».

به گزارش شهرآرانیوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه گفت شاهد تظاهرات خانواده اُسرا بودم وبه آنها می‌گویم که من با شما بوده و تا کنون هیچگونه توافقی در مورد اُسرا وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: «خواسته‌ام که باخانواده اُسرا در کابینه جنگ نشستی برگزار کنیم تا به آنها اقداماتی را که انجام می‌دهیم نشان دهیم».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «وحدت ملت و مصمم بودن، برای پیروزی مهم است و قدرت فولادی ما، شرط تحقق پیروزی است».

نتانیاهو گفت: «طی هفته‌های گذشته، فشارهای بین‌المللی علیه ما وجود داشته و از ما خواسته شد تا وارد غزه یا بیمارستان الشفاء نشده و آتش‌بس برقرار کنیم که همه آنها را رد کردیم».

وی اضافه کرد: «به جز به صورت موقت، جنگ را در غزه متوقف نخواهیم کرد و تمام فشارها را رد کرده و به جنگ تا چیره شدن بر حماس ادامه خواهیم داد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «تلاش سیاسی شدیدی را از آغاز جنگ برای ادامه حمایت‌های بین‌المللی از خود به پیش می‌بریم».

نتانیاهو گفت: «هر روز در رسانه‌های آمریکایی ظاهر می‌شوم تا حمایت‌های بین‌المللی از ما ادامه یابد».

وی ادامه داد: «آمریکا تسلیحات حیاتی برای ما ارسال کرده و به صورت مستقیم و مدامم با رئیس جمهور بایدن در ارتباط هستم».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «هرگز ماموریت خود در غزه را که پیروزی قاطع بر حماس و بازگرداندن ربوده شدگان است، رها نخواهیم کرد».

نتانیاهو مدعی شد: «حماس به زانو در خواهیم آورد و ربوده شدگان خود را از غزه باز می‌گردانیم و امنیت شمال و جنوب را تضمین می‌کنیم».

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->