آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا در ایران ۱۲ اسفند/ ۱۵۰۱ نفر مبتلا /۶ مبتلای جدید در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۹۵۹۴
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
آخرین آمار کرونا در ایران ۱۲ اسفند/ ۱۵۰۱ نفر مبتلا /۶ مبتلای جدید در خراسان رضوی
معاون بهداشت وزارت بهداشت از ابتلای ۵۲۳ نفر به ویروس کرونا ظرف ۲۴ ساعته گذشته خبر داد و گفت: به این ترتیب تعداد مبتلایان به ۱۵۰۱ نفر رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت از افزایش مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ایران خبر داد و گفت: آخرین یافته‌های آزمایشگاهی در کل بالغ بر ۵۲۳ مورد جدید ابتلای قطعی به بیماری کوید ۱۹ را در کشور ظرف ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد که متاسفانه از این موارد ۱۲ تن نیز جان باختند.

 

به گفته وی در مجموع تا کنون ۱۵۰۱ نفر ابتلای قطعی به ویروس کرونای جدید ثبت شده است که متاسفانه ۶۶ نیز جان باختند.

 

وی تعداد بهبودیافتگان این بیماری ۲۹۱ تن اعلام کرد.

 

بر اساس اعلام وزارت بهداشت طی ۲۴ ساعت گذشته، در استان تهران ۲۲۵ مورد جدید، قم ۶۲ مورد، گیلان ۵۳ مورد، اصفهان ۲۳ مورد، مرکزی ۱۸ مورد، قزوین ۱۸ مورد، خراسان رضوی ۶ مورد، فارس ۸ مورد، کرمانشاه یک مورد، مازندران ۱۲ مورد، البرز ۱۰ مورد، هرمزگان ۷ مورد، خوزستان ۱۲ مورد، سیستان و بلوچستان یک مورد، آذربایجان غربی ۴ مورد، ایلام ۲ مورد، خراسان جنوبی ۳ مورد، کرمان ۲ مورد و یزد یک مورد جدید قطعی ابتلا به کووید ۱۹ ثبت و گزارش شده است.

 

وی با اشاره به افزایش آزمایشگاه‌های کشوری تشخیص کروناویروس، گفت: از سه آزمایشگاه در سطح تهران امروز به ۲۲ آزمایشگاه در سراسر رسیده‌ایم که سبب شده آمارهایمان به روز باشد. اکنون آزمایشگاه انستیتو پاستور این قابلیت را دارد که روزانه ۱۲۰۰ تست انجام دهد و خوشبختانه در به‌روزرسانی انجام تست موقعیت مناسبی داریم.

 

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه گاهی آمار متناقضی از استان‌ها بیان می‌شود، اظهارکرد: با راه اندازی آزمایشگاه‌هایی در سراسر کشور تست غربالگری انجام می‌شود در صورتی که تست غربالگری به همراه علائم بیماری مثبت باشد آن‌ها به عنوان بیمار مثبت تلقی و درمان آغاز می‌شود، اما برای قطعی شدن جواب آزمایش، این آزمایش‌ها به تهران ارسال و آمار قطعی اعلام می‌شود.

 

وی با تاکید بر پرهیز از عبور و مرور غیر ضروری در سطح شهر‌ها تصریح کرد: ۷۰ درصد مراجعان به بیمارستان‌ها به دلیل ترس و وحشت ایجاد شده از بیماری به بیمارستان مراجعه می‌کنند حتی اگر فرد به کرونا مبتلا باشد تا ۸۰ درصد نیاز به بستری در بیمارستان برایش وجود ندارد و با استراحت و درمان در منزل بیماری کنترل خواهد شد. آنچه نگران کننده است عدم پیروی از قوانین بهداشتی است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->