یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال در جام ملت‌های آسیا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو
سرخط خبرها

آغاز مسابقات کشتی لیگ محلات مشهد (۲ آذرماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۶۲۶۷
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
آغاز مسابقات کشتی لیگ محلات مشهد (۲ آذرماه ۱۴۰۲)
چهارمین دوره مسابقات کشتی لیگ محلات مشهد در خانه کشتی استاد توکل آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، چهارمین دوره مسابقات لیگ کشتی محلات مشهد «یادواره جهان پهلوان حسین معرب» به همت معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد، شهرداری منطقه ثامن و هیئت کشتی استان خراسان رضوی در خانه کشتی حمید توکل آغاز شد.

این مسابقات در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان باحضور مجموعا ۳۹ تیم و بیش از ۸۰۰ ورزشکار از باشگاه‌های مختلف کشتی مشهد و در ۸ هفته برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این مسابقات امروز (پنجشنبه ۲ آذرماه ۱۴۰۲) با حضور مدیران شهری، پیشکسوتان کشتی، مربیان و ورزشکاران مختلف برگزار شد. در حاشیه این مراسم ضمن تجلیل از پیشکسوتان و گوش شکستگان، نونهالان ورزشکار حرکات باستانی را انجام دادند و برای دقایقی شور و هیجان خاصی به سالن بخشیده بودند.

شهردار منطقه ثامن: ورزش عامل جلوگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی است

خلیل منبتی شهردار منطقه ثامن در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درخصوص برگزاری این مسابقات و نگاه حمایتی شهرداری از این دوره گفت: واقعیت این است که از حضور در جمع ورزشکاران و قهرمانان لذت میبرم و بودن کنار نوجوانان و جوانانی که با این انرژی ورزش می‌کنند باعث شعف است.

وی در ادامه افزود: حقیقت این است که در معاونت تربیت بدنی شهرداری منطقه ثامن برنامه ریزی داشتیم تا ضمن جذب جوانان به سمت ورزش و حمایت این عزیزان، از معضلات و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنیم.

شهردار منطقه ثامن در پایان متذکر شد: ورزش عامل اصلی نشاط و شادابی در جامعه است و به همین منظور تلاش می‌کنیم تا اعتبارات لازم را برای حمایت از این مقوله اجتماعی تامین کنیم.

دبیر هیات کشتی استان خراسان رضوی: برنامه‌های ویژه‌ای برای رده سنی پایه داریم

هاشم مختاری دبیر هیات کشتی استان خراسان رضوینیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: اهمیت لیگ‌های پایه به خوبی در سال‌های گذشته مشخص شده است. چند سال پیش تیم استان در رده جوانان عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد که این قهرمانی از دل همین مسابقات لیگ محلات در آمده بود.

وی همچنین افزود: در هیات کشتی استان برنامه ریزی جامع و کاملی برای حمایت از رده‌های سنی پایه داریم تا با پشتوانه سازی مناسب یک بار دیگر پرچم کشتی خراسان رضوی را در کشور برافراشته کنیم و به جایگاه اصلی مان در این رشته برسیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->