بایدن: تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند طالبان پاکستان ۳ روز آتش‌بس اعلام کرد رژیم صهیونیستی برای حزب الله خط و نشان کشید رسانه رژیم صهیونیستی: دادگاه لاهه به زودی تصمیم درباره بازداشت نتانیاهو را صادر می‌کند بهادری جهرمی: دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد دیدار باقری و نماینده ویژه وزیر ‌خارجه روسیه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: هزینه جنگ غزه سنگین بوده است وزارت امور خارجه: بیانیه آلمان، انگلیس و فرانسه درباره برنامه هسته‌ای ایران اعتبار ندارد ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در مشهد افتتاح شد | برگزاری مناظرات مردمی و تریبون آزاد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ جلیلی در میزگرد اقتصادی: شعار باید عصاره برنامه‌ای باشد + فیلم سیاستمدار اسرائیلی: خبری از پیروزی نیست، فریبمان می‌دهند پزشکیان: واگذاری اختیار، مسئولیت و پاسخگویی الفبای مدیریت است | دولت سوم روحانی نیستم + فیلم هلاکت ۲ نظامی دیگر صهیونیست در جنوب غزه (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) باقری: ایران و افغانستان برای حفظ ثبات منطقه می‌کوشند گاف ترامپ هنگام تمسخر بایدن فرمانده اسرائیلی: دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم پزشکیان: جابجایی مسئولان باید بر اساس لیاقت و تخصص باشد + فیلم تداوم حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه همزمان با «عید قربان» + فیلم تاکید مخبر بر تسریع و تحقق افزایش ۱۰ میلیارد دلاری تبادلات تجاری ایران و پاکستان مناظره انتخاباتی فردا از چند شبکه پخش می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رژیم صهیونیستی: جنگ در غزه دست‌کم ۲ ماه بعد از آتش‌بس کوتاه ادامه دارد

  • کد خبر: ۱۹۶۳۰۹
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
رژیم صهیونیستی: جنگ در غزه دست‌کم ۲ ماه بعد از آتش‌بس کوتاه ادامه دارد
وزیر جنگ رژیم اسرائیل شامگاه پنجشنبه مدعی شد جنگ در غزه دست‌کم ۲ ماه بعد از آتش‌بس کوتاه مدت ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، یوآو گالانت شامگاه پنجشنبه گفت ارتش این رژیم دست‌کم دو ماه بعد از «اتمام وقفه کوتاه‌مدت و موقت» جنگ با حماس را «با شدت» ادامه خواهد داد.

گالانت که روز پنجشنبه در جمع نظامیان عملیات ویژه نیروی دریایی اسرائیل صحبت می‌کرد گفت: «چیزی که در روز‌های آینده خواهید دید مرحله اول آزادی گروگان‌هاست. این وقفه کوتاه‌مدت خواهد بود.»

او از نظامیان اسرائیل خواست در مدت این وقفه تاکتیکی اقدام به «سازمان‌دهی، تحقیق، تجدید قوای تسلیحاتی» کنند و برای ادامه جنگ آماده باشند. 

وی مدعی شد: «جنگ ادامه خواهد یافت، چون لازم خواهد بود ما پیروزی‌مان را تکمیل کنیم و برای گروه بعدی گروگان‌ها که تنها در نتیجه فشار آزاد خواهند شد شرایط را فراهم کنیم.»

وزیر جنگ اسرائیل گفت: «دست‌کم دو ماه دیگر درگیری مورد انتظار است.»

دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه ساعاتی پیش اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی طی ۴۸ روز گذشته بیش از ۱۴ هزار و ۸۵۴ نفر را به شهادت رسانده که شش هزار و ۱۵۰ نفر آن‌ها کودک و چهار هزار نفر زن بوده‌اند. 

در جریان تجاوزات صهیونیست، ۳۶ هزار نفر زخمی شده‌اند که بیش از ۷۵ درصد از آنان، زن و کودک هستند. در این حملات، ۸۸ مسجد به صورت کلی و ۱۷۴ مسجد هم به صورت جزئی تخریب شده‌اند. 

در حملات صهیونیست‌ها ۴۶ هزار واحد مسکونی به صورت کلی و ۲۳۴ هزار واحد دیگر را به صورت جزئی تخریب شده‌اند و بیش از ۶۰ درصد منازل مسکونی آسیب دیده‌اند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->