حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
سرخط خبرها

اعلام جرم دادستانی تهران علیه روزنامه اعتماد (۵ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۶۶۸۹
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
اعلام جرم دادستانی تهران علیه روزنامه اعتماد (۵ آذر ۱۴۰۲)
روزنامه اعتماد در شماره امروز خود یک سند محرمانه منتشر کرد و به این دلیل دادستانی تهران علیه این روزنامه اعلام جرم کرد؛ با اعلام دادستانی تهران برای روزنامه اعتماد پرونده قضایی تشکیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز روزنامه اعتماد در یکی از مطالب منتشر شده امروز (۵ آذر ۱۴۰۲) به صورت غیرقانونی محتوای یک سند خیلی محرمانه را منتشر کرد.

پس از انتشار این مطلب و طبق قانون مطبوعات علیه این روزنامه اعلام جرم و پرونده قضایی تشکیل شد.

پیش از این در تاریخ ۱۵ اردیبهشت امسال هم در پی درج مطلبی در روزنامه اعتماد، مدیر مسئول این روزنامه برای پاسخگویی و ارائه مستندات در مورد انتشار مطالب غیرمستند به دادسرا احضار شده بود.

همچنین دادگاه مطبوعات در خصوص رونده دیگری علیه این روزنامه در ۲۹ آبان اعلام کرد: هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی مدیر مسئول "روزنامه اعتماد" را با اکثریت آراء مجرم شناخته است.

به گفته اکبر نصراللهی؛ سخنگوی هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، اتهامات بهروز بهروزی؛ مدیر مسئول روزنامه اعتماد، نشر اکاذیب و تخلف از مفاد بند ۴ مصوبه ۲۹۸ شورای امنیت ملی موضوع تبصره ۲ ماده ۵ قانون مطبوعات در صفحه ۹ روزنامه مورخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ بود که هیئت منصفه پس از شنیدن دفاعیات متهم با اکثریت آراء در موضوع اتهام وی را مجرم دانست و نیز ایشان را با اکثریت آراء مستحق تخفیف ندانست.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->