تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان
سرخط خبرها

آیا مدارس و ادارات سرخس فردا دوشنبه (۶ آذر ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۱۹۶۸۱۵
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
آیا مدارس و ادارات سرخس فردا دوشنبه (۶ آذر ۱۴۰۲) تعطیل است؟
فرماندار سرخس درباره فعالیت مدارس و ادارات سرخس در روز دوشنبه توضیحاتی داد.

به گزارش شهرآرانیوز، به دنبال هجوم ریزگردها و گرد و خاک بر طبق تصمیم ستاد بحران سرخس روز دوشنبه همه ادارات به جز بخش‌های خدمت رسان ضروری و حاکمیتی تعطیل شدند.

فرماندار سرخس بیان کرد: پیش از این وقوع گردوخاک و ریزگردها موجب برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درس در شهرها و روستاهای سرخس در صبح و عصر امروز شده بود.

وی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی و اینکه هم اکنون شاخص میزان ذرات گردو خاک (با اندازه قطر pm۱۰) ۹۷۰ میلی گرم در متر مکعب است، لذا تصمیمی به تعطیلی فعالیت‌های آموزش اداری در شهرستان برای فردا گرفته شد.

نوری‌زاده خواستار تردد خودروها در صورت ضرورت در جاده ترانزیتی سرخس -مشهد شد و گفت: برای حفظ ایمنی مسافران قطار مسافری سرخس- مشهد در نوبت عصر امروز و فردا دوشنبه لغو شده است.

ایستگاه پایش آلودگی هوای سرخس خراب است

محمد ملتجی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرخس با تأیید خرابی ایستگاه پایش هوای این اداره در شهر سرخس اظهار کرد: برای رفع نقص فنی منتظر حضور عوامل تعمیرات از تهران هستیم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->