امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

الزام ادارات مشهد به صرفه‌جویی ۲۰ درصدی در مصرف آب

  • کد خبر: ۱۹۶۸۹۴
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
الزام ادارات مشهد به صرفه‌جویی ۲۰ درصدی در مصرف آب
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: ادارات دولتی و عمومی در این کلانشهر طبق مصوبه قرارگاه عملیاتی پایش آب مشهد، باید به میزان ۲۰درصد در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین اسماعیلیان اظهار داشت: این مصوبه به دستگاه‌های دولتی و عمومی ابلاغ شده و اکنون در حال اجراست.

وی با بیان اینکه همواره از شهروندان انتظار می‌رود برای مدیریت مصرف آب پای کار باشند، بیان کرد: اما توقع شهروندان نیز این است که دستگاه‌های دولتی در این خصوص پیشگام باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: پایش از دستگاه‌ها برای رعایت این مصوبه به صورت مستمر انجام می‌شود، چنانچه دستگاهی این مصوبه را رعایت نکند، پس از دریافت اخطار آب مصرفی قطع خواهد شد.

به گفته وی در تابستان امسال، آب مصرفی حدود ۱۰ دستگاه عمومی و دولتی به دلیل عدم رعایت مصوبه مدیریت مصرف به صورت موقت قطع شد.

وی افزود: طرح‌هایی نیز برای جبران کسری آب مشهد در کنار مدیریت مصرف در دست اجراست که امیدواریم با همراهی شهروندان با شرایط تنش آبی مواجه نشویم.



اسماعیلیان گفت: در تابستان امسال نیز دستگاه‌های دولتی و عمومی همراهی خوبی داشتند، به‌طوری‌که تا ۳۰ درصد صرفه‌جویی در مصرف آب در مقایسه با مدت مشابه پارسال ثبت شد.

در حال حاضر شهرستان مشهد با ۶۴ درصد کاهش بارندگی و ۱۰۰ درصد خشکسالی روبه‌رو است.

آب مورد نیاز کلانشهر مشهد از ۵۰۰ حلقه چاه، ٢ رشته قنات، یک رشته چشمه و سد‌های "دوستی، کارده، ارداک و طُرُق" تامین می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->