ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تالیسکا، بازیکن النصر کیست؟ + فیلم گل‌ها و سوابق

  • کد خبر: ۱۹۶۹۸۶
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
تالیسکا، بازیکن النصر کیست؟ + فیلم گل‌ها و سوابق
تالیسکا بازیکن ۲۹ ساله النصر، بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته از لیست تیمش برای دیدار با پرسپولیس خط خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، النصر امشب از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران میزبان پرسپولیس است. با توجه به اینکه النصری‌ها تقریبا صعودشان به دور بعدی قطعی شده و تنها می‌توانند از ۵ بازیکن خارجی استفاده کنند، تالیسکا بازیکن آماده این روز‌های النصر از لیست بازی مقابل پرسپولیس خط خورد تا آماده بازی حساس جمعه مقابل الهلال شود.

اندرسون تالیسکا در این فصل لیگ قهرمانان ۶ بار برای النصر گلزنی کرده است و در صدر جدول گلزنان قرار دارد. وینگر برزیلی النصر مقابل استقلال تاجیکستان بریس کرد، در بازی رفت یک گل به الدحیل زد و در بازی برگشت مقابل این تیم قطری هت تریک کرد تا با ۶ گل به صدر گلزنان لیگ قهرمانان آسیا برسد.

تالیسکا در دیدار رفت هم مقابل پرسپولیس جزو تیمش بود و از روی سکو‌های آزادی شاهد برد تیمش بود. نکته جالب اینکه تالیسکای برزیلی با کسب نمره ۸.۴۷ در سه بازی لیگ قهرمانان میانگین بیشترین نمره را بین تمام بازیکنان دارد.

سوابق

تالیسکا متولد فوریه ۱۹۹۴ بازیکن فوتبال اهل برزیل است که در پست هافبک هجومی برای باشگاه فوتبال النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان بازی می‌کند.

تالیسکا که در استعداد آکادمی باهیا بود، اولین بازی حرفه‌ای خود را در ۷ ژوئیه ۲۰۱۳ در برابر کورینتیانس انجام داد و اولین گل خود را در بازی بعدی مقابل سائوپائولو به ثمر رساند.

وی در ۵ ژوئیه ۲۰۱۴، پس از یک فصل در باهیا با مبلغ ۴.۷۵ میلیون یورو به بنفیکا در لیگ برتر فوتبال پرتغال پیوست.

تالیسکا در ۲۴ آگوست ۲۰۱۶، تالیسکا با قرارداد قرضی ۱+۱ ساله با مبلغ ۲ میلیون یورو به باشگاه فوتبال بشیکتاش ترکیه پیوست.

در ۸ ژوئن ۲۰۱۸، تالیسکا به مدت نیم فصل به باشگاه فوتبال گوانگژو قرض داده شد و مبلغ این انتقال ۵.۸ میلیون یورو بود. وی در اولین بازی خود برای گوانگژو هتریک کرد و در نهایت گوانگژو بازی را با نتیجه ۴-۰ پیروز شد. در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸، باشگاه بنفیکا اعلام کرد که تالیسکا به طور دائم با مبلغ ۱۹.۲ میلیون یورو به باشگاه چینی پیوسته است.

سرانجام تالیسکا در ۱۷ می ۲۰۲۱ با مبلغ ۹.۵ میلیون دلاری به باشگاه فوتبال النصر عربستان سعودی پیوست. در ۷ آوریل ۲۰۲۳، تالیسکا قراردادی جدید و سه ساله با النصر امضا کرد.

در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۴ تالیسکا توسط دونگا برای دو بازی دوستانه مقابل ترکیه و اتریش به تیم ملی فوتبال برزیل دعوت شد تا جایگزین لوکاس مورا شود. او در مارس ۲۰۱۸ دوباره توسط مربی تیم تیته برای شرکت در دیدار‌های دوستانه خارج از خانه در مقابل روسیه و آلمان دعوت شد، اما با این حال او هنوز اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان انجام نداده‌است.

منبع: طرفداری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->