بارش باران و کاهش دید افقی رانندگان در حوزه بردسکن، کلات وسرخس (۳ تیرماه ماه ۱۴۰۳) شناسایی و دستگیری ۴۰ مجرم سابقه‌دار با اطلاعات بانک ژنتیک از ابتدای امسال استفاده از ظرفیت پزشکان بین المللی در پیاده‌روی اربعین حریق منزل مسکونی در خیابان عبادی مشهد (۳ تیر ۱۴۰۳) برخورد گلوله به قلب متهم مامور پلیس را به دادگاه کشاند جزییات اسیدپاشی کارتن‌خواب غیرتی روی جوان مغازه‌دار| مقتول با زنم رابطه داشت ترافیک سنگین در خیابان‌های مشهد پس از بارش باران (۳ تیر ۱۴۰۳) روایت تلخ عروس عاشق| خانواده همسرم من را روانی خطاب می‌کنند حمایت از نوهمسران دهه شصتی مناطق محروم در دولت سیزدهم + جزییات توصیه‌های ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۳ تیرماه ۱۴۰۳) بلیت قطار گران می‌شود؟ (۳ تیر ۱۴۰۳) پیکر سومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد (۳ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۲ فقره سرقت در غرب مشهد (سوم تیرماه ۱۴۰۳) وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم
سرخط خبرها

اولین محموله کمک‌های بهداشتی قطر امروز در ایران

  • کد خبر: ۱۹۷۷۳
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
اولین محموله کمک‌های بهداشتی قطر امروز در ایران
وزیر نیرو گفت: امروز (۱۳ اسفند ۹۸) اولین فروند هواپیمای حامل کمک‌های بهداشتی از سوی دولت قطر عازم ایران است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ رضا اردکانیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط خاص این روز‌ها و تأثیری که رعایت ملاحظات بهداشتی روی کسب و کار مردم گذاشته و حتی در بخش‌هایی ممکن است منجر به تغییراتی شود که بعد از کنترل شرایط و دوران پساکرونا هم نتوانند به کسب و کار قبلی برگردند، این مشکلات جزو دغدغه‌های وزارت نیرو به عنوان عضوی از مجموعه دولت مطرح است.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه در سبد هزینه‌های خانوار سرجمع بهایی که برای آب و برق پرداخت می‌شود، درصد بسیار ناچیزی است و حتی زیر یک درصد است، اما به همکارانم توصیه کرده‌ام اگر چنانچه با تأخیر در پرداخت بهای آب و برق مواجه می‌شوند حداکثر همراهی را با مشترکان داشته باشند و سعی کنیم از این طریق دوران نسبتاً پرفشار را برای بخشی از مشترکان کمی سهل کنیم.

اردکانیان گفت: با توجه به اتکای قابل ملاحظه منابع درآمدی آب و برق به وصولی مشترکان و اتکای بسیار کم آن به بودجه عمومی کشور، فشار هر نقصان قابل ملاحظه‌ای در دریافت این وصولی‌ها به مردم و مشترکان وارد می‌شود. چرخ صنعت آب و برق با اتکای به این منابع درآمدی می‌چرخد و آب و برق فراهم می‌شود.

وی افزود: سعی کردیم از ظرفیت‌های دیگر در اختیار از جمله مسئولیت وزارت نیرو به عنوان رئیس ایرانی کمیسیون همکاری‌های اقتصادی اوراسیا استفاده کنیم.

ارسال محموله کمک‌های بهداشتی قطر به ایران

اردکانیان گفت: این روز‌ها به عنوان مسئول کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی در تماس نزدیک و مستمر با مقامات کشور‌هایی اعم از روسیه، قطر، ارمنستان و دیگر کشور‌ها برای تدارک تجهیزات مورد نیاز هستیم. امروز اولین فروند هواپیمای حامل کمک‌های بهداشتی از سوی دولت قطر عازم ایران است.

وی در عین حال گفت: در ارتباط با بخش‌های تولیدی کشور بویژه نیاز آن‌ها به انرژی هم از مدیرعامل توانیر می‌خواهم حداکثر انعطاف، همراهی و استمهال را در ارتباط با دریافت مطالبات آن‌ها داشته باشند تا در شرایط مناسب‌تر مشترکان به تعهدات خود عمل کنند.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->