سرخط خبرها

رقابت ۲۲۰ ورزشکار در جشنواره فرهنگی ورزشی در مشهد

  • کد خبر: ۱۹۸۰۶۸
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
رقابت ۲۲۰ ورزشکار در جشنواره فرهنگی ورزشی در مشهد
جشنواره فرهنگی ورزشی حجاب با رقابت بیش از ۲۲۰ تن از همسران و فرزندان کارکنان به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره در ۶ رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: هرچه فضای مطلوبی برای تعالی خانواده‌های کارکنان ایجاد کنیم که گروهی و خانوادگی باشد، شرایط رشد و پیشرفت برای آن‌ها مهیاتر خواهد بود.

عدیده با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تحکیم و تقویت بنیان خانواده، اظهار کرد: هدف اصلی این جشنواره، ترویج سبک زندگی در خانواده است.

وی تصریح کرد: موضوع شادابی و نشاط از دیگر اهداف این جشنواره است، چرا که در جامعه پرشور، جوانان در کنار خانواده‌های خود از این فضا‌ها استفاده می‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ادامه بیان کرد: خانواده اولین نهاد تربیتی است که پیش از مدرسه در امر تربیت نقش به سزایی دارد و در فرهنگ دینی ما نیز موضوع خانواده مورد توجه بوده است و اگر بین مدرسه و خانواده پیوند اساسی ایجاد کنیم فرصت‌های تربیتی هم فراهم می‌شود.

عدیده در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برنامه فوق با محوریت همسران و فرزندان کارکنان است، و از آنجا که امروز کشور درگیر موضوعی به نام عفاف و حجاب است، شعار (بانوی ایرانی، مظهر پاکدامنی) برای این مسابقات انتخاب شد.

منبع: روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->