جزئیاتی جدید از مصوبه شورای عالی فضای مجازی درباره کسب‌وکار‌های اینترنتی (۲۷ تیر ۱۴۰۴) ارائه شکایت جدید ایران از استارلینک به اتحادیه بین‌المللی مخابرات همه چیز درباره نسخه جدید بازی جنگ‌های صلیبی (۲۰۲۵) + سیستم مورد نیاز و گیم پلی واکنش ستار هاشمی به بحث‌های اخیر درباره اینترنت طبقاتی (۲۶ تیر ۱۴۰۴) چرا بحث «اینترنت طبقاتی» در ایران دوباره جنجالی شد؟ + واکنش‌ها و حواشی ۴ مهارتی که کودکان را برای دنیای آینده آماده می‌‌کند بعد از جنجال‌های اخیر xAI دستورالعمل‌های این هوش مصنوعی اصلاح شد در ماه اخیر از حدود ۱۷۰ کشور به زیرساخت‌های کشور حملات سایبری شده است مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی نحوه انجام ۱۰۰ درصد کار‌ها را تغییر می‌دهد «همراهان» (Companions): قابلیت جدید Super Grok برای مشترکین صحبت‌های جدید سخنگوی دولت درباره ارائه اینترنت آزادتر به خبرنگاران و احتمال رفع فیلتر تلگرام (۲۴ تیر ۱۴۰۴) Sun Day: اپ جدید جک دورسی برای ثبت ویتامین D دریافتی فرد اضافه‌شدن ویژگی‌های جدید به برنامه‌های آفیس ویندوز ۱۰ از سال ۲۰۲۶ متوقف می‌شود ویدئو | وزارت ارتباطات درباره اختلال مسیریاب‌ها: متوجه سختی وارد شده به مردم هستیم! چرا باید برای رسیدن به بهترین پاسخ از چندین هوش مصنوعی استفاده کرد؟ گوگل می‌خواهد ChromeOS و اندروید را با هم ادغام کند ویوو ایکس فولد ۵، سبک‌ترین گوشی تاشدنی کتابی دنیا، معرفی شد + مشخصات اپل آیفون ۱۷ را چه زمانی معرفی می‌کند؟ ماجرای اختلال در دامنه‌های ir چه بود؟ (۲۳ تیر ۱۴۰۴) غم و اندوه فصل تابستان یک حقیقت واقعی است! محققان ایمپلنت هوشمندی ساخته‌اند که به‌طور خودکار در بدن بیماران دیابتی دارو آزاد می‌کند
سرخط خبرها

اعضای فروشگاه‌های بله به ۱۲ میلیون رسید

  • کد خبر: ۱۹۸۱۲۷
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
اعضای فروشگاه‌های بله به ۱۲ میلیون رسید
تعداد اعضای کانال‌‌های فروشگاهی در اپلیکیشن بله طی یک‌سال، با رشد ۳۳ درصدی، از ۹ میلیون نفر به ۱۲ میلیون نفر رسید.

گزارش آگهی

نزدیک به ۲۵۰۰۰ فروشگاه در بله فعالیت می‌کنند و مجموع اعضای کانال‌های فروشگاهی این پلتفرم از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا آذر سال ۱۴۰۲، با رشد ۳۳ درصدی از ۹ میلیون نفر به ۱۲ میلیون نفر رسیده است.

کانال‌های فروشگاهی در بله، محصولات متفاوتی مانند پوشاک بانوان، کودکان و مردان، پارچه، انواع خوراکی (مواد پروتئینی، خشکبار و شیرینی، فراورده‌های طبیعی، نوشیدنی و …)، صنایع دستی، تزئینی و لوازم شخصی، ساز و موسیقی، لوازم خانه و آشپزخانه، گل و گیاه، اسباب بازی، لوازم دیجیتال شخصی و اداری، آرایشی و بهداشتی، انواع خدمات (آموزش، مشاوره، درمان و سلامت و…) و سایر را به کاربران بله عرضه می‌کنند.

از بین این کانال‌ها بیشترین کلیک و بازدید به ترتیب به پوشاک زنانه و خانواده، دستهٔ تازه‌نفس‌ها و پوشاک کودکان و نوجوانان اختصاص یافته است.

فروشگاه‌های بله با هدف حمایت از کسب و کار‌های کوچک و بزرگ در این پلتفرم ایجاد شد تا بتوانند نیاز‌های خود را در زمینه‌های مختلف محصولی برطرف کنند؛ هزینه و کیفیت فروشگاه‌ها را باهم مقایسه کنند و بهترین را انتخاب کنند.

روابط‌عمومی اپلیکیشن بله نیز در‌بارهٔ اقدامات حمایتی این پلتفرم گفت: «حضور در دنیای ماجرا (نمایش استوری‌های برتر) و مجله (بستر معرفی یکجای محتوا‌های برگزیدهٔ کانال‌ها) و پویش‌های حمایتی (کمپین‌ها) نیز از اقدامات این اپلیکیشن است که منجر به معرفی و ایجاد حس رقابت بین

کانال‌های فروشگاهی می‌شود. فضایی پویا و ارزش‌آفرین برای مشتریان فراهم می‌کند.»
علاوه بر این، فروشگاه بله یکی از بهترین بسترهایی‌ست که فروشگاه‌داران می‌توانند از ظرفیت آن برای ارائۀ محصولات و شناساندن خود به مخاطبانشان استفاده کنند. اپلیکیشن بله به عنوان پیام‌رسانی بانکی و مالی از بستر‌های مطمئن نقل‌وانتقالات پولی و خریدوفروش محسوب می‌شود؛ زیرا فرد به‌منظور انجام اقدامات بانکی خود در این اپلیکیشن باید اطلاعات خود را در سامانهٔ شاپرک ثبت کند. در این سامانه امکان پیگیری وجود دارد و برای جلوگیری از کلاهبرداری و تضمین یک پرداخت امن ایجاد شده است.

اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملی ایران، در مسیر تبدیل‌شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران، در کنار دیگر اقدامات خود، بستری پویا برای تجارت اجتماعی (social commerce) نیز فراهم کرده است. فرصتی که تمامی افراد با قدرت خرید متفاوت و سلایق متنوع می‌توانند نیاز‌های خود را در این بستر مرتفع سازند و رضایت خاطر داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->