آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تبریز (۸ تیر ۱۴۰۳) استاندار خراسان رضوی: مشارکت حداکثری مردم خاری در چشم دشمنان است + فیلم آدرس شعب اخذ رأی در سراسر کشور (انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) نخستین مناظره ۲۰۲۴ بایدن - ترامپ برگزار شد+ جزئیات آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اصفهان (۸ تیر ۱۴۰۳) رهبر معظم انقلاب اسلامی رأی خود را به صندوق انداختند | آیت‌الله خامنه‌ای: آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است، مردم در رأی‌دادن تردید نکنند + فیلم گزارش لحظه‌به‌لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در تهران (۸ تیر ۱۴۰۳) مردم خطه خورشید هشتم به صف شدند | گزارش لحظه به لحظه از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس ۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند! مشارکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد پخش زنده اولین مناظره ترامپ و بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا + تاریخ و ساعت چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم
سرخط خبرها

انهدام ۲۴ خودرو و هدف قرار گرفتن ۲۶ نظامی اشغالگر در غزه

  • کد خبر: ۱۹۸۶۰۴
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
انهدام ۲۴ خودرو و هدف قرار گرفتن ۲۶ نظامی اشغالگر در غزه
گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد در درگیری‌های امروز مقاومت فلسطین با اشغالگران صهیونیست در خان یونس، ۲۴ خودروی نظامی اشغالگران منهدم شد و ۲۶ نظامی صهیونیست نیز هدف قرار گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، گردان‌های القسام اعلام کرد: امروز سه‌شنبه ۱۸ نیروی نظامی اشغالگر به طور مستقیم هدف قرار گرفتند همچنین بر اثر شلیک تک تیراندازهای القسام، ۸ نظامی دیگر صهیونیست به هلاکت رسیده یا زخمی شدند.

القسام همچنین تأکید کرد نیروهایش یک منزل را که به پناهگاه اشغالگران تبدیل شده بود منهدم کرد و یک نیروی دیگر را نیز در میدان مین کار شده توسط مقاومت به دام انداخت.

بنا به اعلام گردان‌های القسام، نیروهای مقاومت امکانات نظامی اشغالگران را با سامانه راکتی کوتاه برد «رجوم» هدف قرار دادند و تعداد زیادی راکت و موشک با بردهای مختلف را به سوی اهداف مختلفی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به هلاکت ۲ نظامی دیگر این رژیم در غزه اعتراف کرد شمار نظامیان به هلاکت رسیده اشغالگران از صبح امروز (سه‌شنبه) تاکنون به هفت نظامی افزایش یافته است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در یک خبر فوری اذعان کرد شمار کشته‌هایش از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۴۰۸ کشته و از زمان آغاز عملیات زمینی برای اشغال غزه به ۸۴ کشته افزایش یافته است.

گردان‌های شهید عزالدین القسام عصر امروز (سه‌شنبه) همچنین از انهدام پنج خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و هلاکت ۱۰ نظامی آن در غزه خبر داد و اعلام کرد که سه بولدوزر نظامی، یک تانک و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در محور شمال شهر خان یونس منهدم کرده است.

گردان‌های القسام با اشاره به اینکه خودروهای نظامی مذکور توسط راکت الیاسین ۱۰۵ هدف قرار گرفته‌اند، تأکید کرد: مجاهدین القسام موفق شدند ۱۰ نظامی صهیونیست را از فاصله صفر در محور شرق شهر خان یونس به هلاکت برسانند.

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام دوشنبه اعلام کرده بود، مجاهدین القسام در ۲۴ ساعت گذشته توانستند ۲۸ خودروی نظامی (شامل تانک، خودروی زرهی و نفربر) را در تمام جبهه‌های درگیری در نوار غزه به طور کامل یا جزئی منهدم کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->