بیانیه جلیلی پس از راهیابی به دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری  لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه زمان مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول دیدار روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سخنگوی گردان‌های قسام: بیش از ۱۸۰ خودروی زرهی صهیونیست‌ها منهدم شده است

  • کد خبر: ۱۹۹۴۶۹
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
سخنگوی گردان‌های قسام: بیش از ۱۸۰ خودروی زرهی صهیونیست‌ها منهدم شده است
سخنگوی گردان‌های قسام اعلام کرد، مجاهدان ما طی ۱۰ روز اخیر بیش از ۱۸۰ خودروی زرهی دشمن را به طور کامل یا جزئی منهدم کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوعبیده یکشنبه شب در سخنانی تصریح کرد، بعد از ۶۵ روز از آغاز نبرد طوفان الاقصی و پس از پایان آتش‌بس موقت در غزه، دشمن جنایتکار همچنان به حملات وحشیانه خود علیه مردم غزه ادامه می‌دهد و در حال انتقام‌گیری از زنان و کودکان است و بیمارستان‌ها، خانه‌ها و مراکز غیرنظامی را هدف قرار می‌دهد و این تنها دستاورد دشمن در غزه بوده است.

وی ادامه داد، مجاهدان ما خودرو‌های زرهی دشمن را با راکت‌های یاسین ۱۰۵، تاندوم و بمب مورد حمله قرار دادند.

ابوعبیده افزود: دست به عملیات‌های مختلفی علیه نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی اعم از حمله به نیرو‌های پیاده، عملیات تک‌تیراندازی و منفجر کردن میادین مین زدیم.

سخنگوی قسام خاطرنشان کرد، نیرو‌های پیاده دشمن را در ساختمان‌ها با راکت‌های ضدزره و ضدنفر هدف قرار داده و آن‌ها را از فاصله صفر به قتل رساندیم.

وی تأکید کرد که دشمن در تمامی محور‌های نبرد شکست خورده و هر اندازه جنگ را ادامه دهد، نتیجه‌ای جز شکست نخواهد داشت.

وی در ادامه گفت که آتش‌بس موقت صداقت ما را ثابت کرد و در مقابل کذب و دروغگویی مقامات دشمن و سخنگویان نظامی و سیاسی را به اثبات رساند. حتی یک نفر از اسرای دشمن جز با شروط ما از طریق مبادله اسرا از غزه خارج نخواهد شد.

وی اضافه کرد، تکرار اعلام هدف نابودی مقاومت، صرفا مصرف داخلی دارد و برای کسب رضایت راست‌گرایان تندرو عاشق جنگ و خونریزی است. دشمن همچنان در حال دریافت ضرباتی سخت از طرف مجاهدان ماست و آنچه انتظار این رژیم را می‌کشد به مراتب سخت‌تر است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->