ماجرای حاشیه اخیر سریال «غربت» چیست؟ آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته گذشته (۳ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای تعطیلی پردیس تئاتر مستقل مشهد چیست؟ ماجرای درخواست کمک صابر ابر ، بازیگر سینما و تلویزیون، چیست؟ آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۳ شهریور ۱۴۰۳) برای مردی که عاشق ایران بود | یادی از محمدعلی اسلامی ندوشن به بهانه سالروز تولدش اجرای نقاشی حسن روح الامین و محمدعلی نادری در بامِ کربلای معلی کارمندان خراسان رضوی در روز کارمند رایگان سینما بروند + اسامی سینماها «اسپاسم» به جشنواره بین‌المللی فیلم زنان می‌رود تعطیلی سینما‌ها به مناسبت اربعین حسینی ۱۴۰۳ قرقیزستان و اروگوئه در راه اسکار ۲۰۲۵ آغاز اجرای نمایش «آدمکش» در «شمایل» مشهد + زمان نماهنگ «تنگه دلم» منتشر شد+ فیلم «سه کیلومتر تا پایان جهان» برنده جشنواره فیلم سارایوو شد تغییر چهره حیرت‌انگیز الهه رضایی، مجری قدیمی تلویزیون، بعد از ۴۳ سال + عکس سریال «غربت» و «جوکر ۲» بدون مجوز منتشر شدند توضیحات سمانه نائینی درباره آخرین وضعیت سلامت محمدعلی بهمنی (۱ شهریور ۱۴۰۳) برنامه «گل یا پوچ» یک‌شنبه پخش نخواهد شد + زمان و علت اکران فیلم سینمایی «سرآغاز» در گروه سینمایی هنر و تجربه
سرخط خبرها

فصل سوم برنامه «توحید خانه» از امشب روی آنتن می‌رود

  • کد خبر: ۲۰۰۳۰۰
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
فصل سوم برنامه «توحید خانه» از امشب روی آنتن می‌رود
سردبیر مجموعه تلویزیونی «توحیدخانه» گفت: فصل سوم ویژه برنامه «توحید خانه» به مناسبت فرارسیدن دهه فاطمیه، از امشب توسط شبکه یک سیما پخش می‌شود.

«امیر جلیلی نژاد» سردبیر برنامه «توحیدخانه» در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: «توحیدخانه» یک برنامه مناسبتی و محصول همکاری مشترک شبکه یک سیما و مرکز ارتباطات و رسانه آستانه آستان قدس رضوی است که در استودیو صاحب الزمان (عج) در مشهد ضبط شده و از طریق شبکه یک سیما پخش می‌شود.

وی افزود: این برنامه در ۲ فصل گذشته، در دهه کرامت طی یک برنامه ۷ قسمتی و در دهه آخر صفر نیز طی یک برنامه ۹ قسمتی برای مخاطبان اجرا شد و فصل سوم آن نیز در قالب ۶ قسمت و با موضوع «زن؛ محورخانواده» به مناست دهه فاطمیه پخش می‌شود. این برنامه در فاصله زمانی ساعت ۱۹ تا ۱۹:۴۵ در معرض مخاطبان قرار خواهد گرفت.

جلیلی نژاد خاطرنشان کرد: در این برنامه، جمعی از کارشناسان و صاحب نظران حوزه زنان حضور خواهند یافت و پیرامون مسائلی از جمله زن در اسلام، منظومه فکری ائمه اطهار (ع) در مورد جایگاه زن، جایگاه زن در در خانواده و نقش اجتماعی زن، ابعاد وجودی زن در اسلام و تشیع، الگو بودن زن مسلمان در ابعاد و مسائل اجتماعی، جایگاه زن در سیره عملی حضرت رضا (ع)، نگاه انسان دیندار در جامعه مدرن امروزی به مقوله زن و ... گفتگو خواهند کرد. میهمان نخستین قسمت از فصل سوم توحیدخانه نیز خانم دکتر حاج عبدالباقی دکترای علوم قرآن و حدیث و مدرس دانشگاه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->