تولد لاکچری در سومین روز خاص قرن جدید! جزئیات تکان‌دهنده از اردوی وحشت در استخر مرگ برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم اعلام شد (یکم خرداد ۱۴۰۳) نام‌گذاری بیمارستان ۲۰۴ تختخوابی نیشابور به‌نام «سیدالشهدای خدمت» انفجار مین در ارتفاعات مرزی آذربایجان غربی یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت (یکم خرداد ۱۴۰۳) زلزله قدرتمند اندونزی را لرزاند (یکم خرداد ۱۴۰۳) طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از مهمترین اقدامات شهید آیت الله رئیسی بود کشف ۱۷ کیلوگرم زعفران قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد(۱ خرداد ۱۴۰۳) قطار فوق‌العاده مشهد برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند
سرخط خبرها

وضعیت آب‌وهوای استان‌های کشور در روز‌های آینده چگونه خواهد بود؟ (۲۶ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۰۵۵۸
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
وضعیت آب‌وهوای استان‌های کشور در روز‌های آینده چگونه خواهد بود؟ (۲۶ آذر ۱۴۰۲)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران و مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور برای شمال کشور بارش باران و کاهش دما بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد پیش بینی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: امروز (۲۶ آذرماه) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر است. با توجه به پایداری و سکون هوا، تداوم انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی به‌ویژه در کرج، تهران، اراک و اصفهان انتظار می‌رود. از بعد از ظهر امروز در گیلان و برخی مناطق مازندران بارش باران سپس در اردبیل و نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش باران، برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: دوشنبه (۲۷ آذرماه) در مناطقی از اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات رشته کوه البرز و برخی نقاط واقع در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان بارش رخ می‌دهد. طی این روز بارش در گیلان و مازندران شدت بیشتری خواهد داشت و در ارتفاعات و مناطق سردسیر، بارش به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت: امروز در برخی مناطق واقع در شمال غرب و فردا در شرق و جنوب سمنان، در بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید تا شدید رخ می‌دهد. دوشنبه و سه شنبه در نوار شمالی کشور به‌ویژه در سواحل دریای خزر دمای هوا بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد. امروز تنگه هرمز، دریای عمان، دریای خزر و فردا دریای خزر و شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

وی افزود: فردا آسمان تهران در روز و شب صاف تا قسمتی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر ۱۳ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه قسمتی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر ۱۰ درجه سانتیگراد را دارد.

ضیاییان گفت: طی فردا و پس فردا شهرکرد با ۶- و ۷- سردترین و بندرعباس با ۲۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->