روایتی مستند از سرگذشت محله‌ای قدیمی در قلب شهر مشهد | بوی گندم و عطر هلو در حافظه تاریخی «سعدآباد» اعمال‌قانون ۱۶۸۱ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۹ تیر ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | مشارکت کودکان در انتخابات ریاست جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) مدیریت شهری مشهد از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد مشارکت بیشتر در انتخابات استفاده کرد ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوارهای وکیل‌آباد و ملک‌آباد مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) دومین کنگره جهانی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در حرم امام‌رضا (ع) آغاز‌به‌کار کرد (۹ تیر ۱۴۰۳) | تألیف ۵۷ عنوان کتاب به محوریت سیره شهدای مقاومت آیا ادارات مشهد فردا شنبه (۹ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ ۲۰ اتوبوس شعبه سیار اخذ رأی در مشهد شدند شهربازی پارک ملت مشهد با ۲۶ وسیله بازی بازگشایی شد (۸ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۲ قاچاقچی مسافرنما با بیش از ۱۰ کیلو موادافیونی در مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) دعوت شهردار مشهد از زائران و مجاوران امام رضا(ع) برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به حضور در انتخابات ریاست جمهوری تمام واحد‌های اقامتی مشهد هیچگونه افزایش قیمتی در تابستان نخواهند داشت فوت پاکبان مشهدی براثر بی‌احتیاطی یک موتورسوار (۷ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۷۹۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۵ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۷ تیر ۱۴۰۳) رکورد پرواز‌های فرودگاه مشهد با ۲۳۲ پرواز در یک روز، شکست رفع خطر از گود‌های پرخطر مشهد در دستورکار مدیریت شهری مشهد، مهیای نهضت جدید آسفالت ترافیک سنگین در میدان‌های فهمیده و استقلال و تقاطع شهید کامیاب | موتورسوار بر اثر واژگونی موتورسیکلت جان باخت (۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ادارات مشهد فردا شنبه ۱۷ اسفند دایر است

  • کد خبر: ۲۰۰۸۰
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
  • ۶
ادارات مشهد فردا شنبه ۱۷ اسفند دایر است
وزارت کشور با اطلاعیه‌ای که در خصوص دایر بودن ادارات و دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور منتشر کرد، عملا با تعطیلی مشهد وشهرستان‌های استان خراسان رضوی مخالفت کرد.

 به گزارش شهرآرانیوز، استانداری خراسان رضوی روز چهارشنبه گذشته اعلام کرده بود که ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان پنجشنبه و شنبه ۱۵ و ۱۷ اسفند در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تعطیل می‌باشند.

 

بر اساس اطلاعیه‌ای که استانداری خراسان رضوی منتشر کرده بود، ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، در راستای اقدامات پیشگیرانه به منظور حفظ سلامت کارمندان و کاهش تردد‌های درون شهری، ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی به استثناء مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی، بهداشتی و امدادی را در روز‌های پنجشنبه ۱۵ و شنبه ۱۷ اسفندماه تعطیل کرد.

 

این اقدام استانداری خراسان رضوی، اما با اطلاعیه‌ای که وزارت کشور امروز جمعه منتشر کرد گویا ملقی شده است چرا که وزارت کشور تاکید کرده است که ساعت کاری ادارات از شنبه ۱۷ اسفندماه در سراسر کشور برابر روال عادی است!


در اطلاعیه‌ای که معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور منتشر کرده، آمده است:بر اساس مصوبه لازم الاجرای ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، ساعات کار همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور از شنبه ۱۷ اسفندماه برابر روال عادی تعیین شده است.


این اطلاعیه نشان می‌دهد وزارت کشور عملا با تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی مخالفت کرده است و فردا شنبه، کارمندان مشهدی و شهرستان‌های استان باید در محل کار خودشان حاصر باشند.
 
 
معاون توسعه مدیریت استانداری خراسان رضوی نیز در گفتگویی در این باره اظهار کرد: من اطلاعیه وزارت کشور در خصوص دایر بودن ادارات را از زیر نویس شبکه خبر دیدم و خبر جدیدی ندارم، کما اینکه خودم نیز کمی کسالت دارم.


کوکب موسوی افزود: با توجه به اطلاعیه وزارت کشور، مبنای ما هم برای تعطیلی فردا در مشهد و استان، دایر بودن آن‌ها خواهد بود و کارمندان باید در محل کار حاضر شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
من
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
0
1
بنظر آمار مبتلايان هنوز بعضی ها رو راضی نکرده
تهرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
0
4
متاسفانه وزیر کشور با مخالفت با تعویق انتخابات، مخالفت با قرنطینه کردن قم، تهران و مخالفت با تعطیلی ادارات مسول مستقیم اشاعه کروناست
آوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
0
1
حیف نیست تردد مردم کم بشه کرونا بدون میزباناش کمتر بشه بعداگر بیماری رو به کاهش بره وزارت کشور چه کار کنه ؟!!!بابا جان عملا باید تعطیل کرد همه جارو که پراکندگی مردم کمتر بشه .وزارت کشور چی میگه دقیقا ؟ فازش چیه ؟ هدفش چیه ؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
0
0
سلام

مراجع کردم دارایی همه از بند جیم استفاده کرده بودن [...] بی دلیل کار مردم رو لنگ میزارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
شما تا حالا خواب بودی مثل اینکه .والا مردم از ترس جونشون بیرون نمیرن شما میری داریی پول بدی
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
0
0
بایدفاتحه خونددراون وزارت کشور ودولتی که کارمند بدبخت وبی دفاع روبزوربه سرکارمیاره بدون اینکه امنیت وبهداشتشوتضمین کنه ماسک ودستکش وموادضدعفونی کننده بده.خوشبحال معلم ها که همیشه تعطیلن
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->