شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور! ماشاریپوف به دنبال تمدید قرارداد با استقلال سه مسابقه امروز لیگ برتر فوتبال زیر ذره‌بین ناظران ویژه(۸ خرداد ۱۴۰۳) افشای نام داورانی که از نکونام شکایت کردند| برادران حیدری در صدر باشگاه استقلال ستاره عراقی را نمی‌خواهد پرچمداران ایران در المپیک پاریس مشخص شدند بازگشت یزدانی به تشک کشتی افشاگری پورموسوی در خصوص اتفاقات بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان+ ویدیو نابسامانی در تیم ملی جودو پخش زنده بازی النصر و الاتحاد در لیگ عربستان (۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بانوی مشهدی در راس کمیته مستریونیورس پیروانی خطاب به سرخپوشان: جواب نکونام را ندهید درویش تحت فشار هواداران پرسپولیس ادعای بیرانوند و نعمتی در رختکن: در پرسپولیس می‌مانیم اوسمار ریسک می‌کند یا احتیاط؟ موضع گیری سرخپوشان علیه داور بازی! گولسیانی با پرسپولیس در قزوین
سرخط خبرها

لباس شخصی‌ها در رختکن استقلال!

  • کد خبر: ۲۰۱۵۵۳
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
لباس شخصی‌ها در رختکن استقلال!
سرمربی تیم فوتبال استقلال برای همدلی بیشتر در تیمش اقدام جالبی انجام داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، استقلال این روز‌ها صدرنشین جدول است که این مسئله به دلیل همدلی و اتحادی است که نکونام در تیمش ایجاد کرده است. یکی از مسائلی که نکونام برای ایجاد اتحاد در استقلال روی آن تاکید دارد این است که حتی بازیکنانی که مصدوم هستند در بازی‌های این تیم حضور داشته باشند.

به طور مثال در بازی استقلال و نساجی که در تهران برگزار شد با وجود اینکه ایمان سلیمی و حسین مرادمند در فهرست آبی‌پوشان قرار نداشتند، اما آن‌ها با لباس رسمی تیم روی سکو‌ها و پشت نیمکت تیمشان نشسته و بازی را تماشا کردند.

هر دو بازیکن بعد از پایان بازی به رختکن تیمشان رفته و در جشن پیروزی استقلال شرکت کردند. این اقدام نکونام در بازی‌های تهران انجام می‌شود و در بازی‌هایی که در شهرستان‌ها برگزار می‌شود تنها نفراتی که در لیست قرار می‌گیرند با تیم اعزام می‌شوند.

منبع: خبرورزشی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->