پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تصمیم جنجالی یحیی گل‌محمدی جواب داد

  • کد خبر: ۲۰۱۹۲۸
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
تصمیم جنجالی یحیی گل‌محمدی جواب داد
سرمربی پرسپولیس پای تصمیم جنجالی‌اش ماند و البته نتیجه هم گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل‌محمدی از دو روز مانده به دیدار تیمش با شمس‌آذر قزوین تصمیم گرفت که محمدحسین کنعانی‌زادگان را به‌خاطر عملکرد ضعیف فنی و حواشی زیادش از ترکیب اصلی خارج کند.

تصمیمی که در یکی دو روز اخیر بازتاب زیادی داشت و کنعانی هم خودش را به مصدومیت زد تا به نوعی به همه بفهماند یحیی او را به دلیل مصدومیت از ارنج خارج کرده است.

اما این تصمیم جنجالی یحیی جواب بسیار خوبی داد به این دلیل که گولسیانی در کنار فرجی زوج  بسیار بهتری را تشکیل داد و در حملات نیز توانست شرکت کرده و یک روز خوب را برای خودش در ترکیب سرخپوشان رقم بزند.

به نظر می‌آید یحیی از این زوج در بازی با نساجی مازندران هم استفاده کند و کنعانی را همچنان بازی ندهد. مدافعی که جایگاهش در تیم ملّی برای جام ملت‌ها هم به شدت لرزان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->