به گزارش شهرآرانیوز، رجا در اطلاعیهای اعلام کرد: برای پرداخت هزینه استرداد بلیت قطارهای رجا تفاوتی در نحوه خرید بلیت توسط هموطنان به روشهای مختلف اعم از: وب سرویسها و اپلیکیشها (علی بابا، مستر بلیت، سامتیک، آپ، قاصدک ۲۴)، نمایندگیهای فروش و تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹ وجود ندارد.
بر اساس این اطلاعیه مسافرانی که اقدام به استرداد بلیتهای خود از طریق وب سرویسها و اپلیکیشن ها، به صورت غیر حضوری میکنند، نگرانی برای پرداخت هزینه مربوطه نداشته باشند.
افرادی هم که از ایستگاههای راه آهن اقدام به خریداری بلیت قطارهای رجا کرده اند، میتونند با مراجعه به ایستگاه ها، بلیت هایشان را استرداد کرده و وجه خود را دریافت کنند.
افرادی که تا قبل از سوم اسفند ۱۳۹۸ اقدام به خریداری بلیت قطارهای این شرکت کرده اند یا قطارهایشان کنسل شده است، مبلغ بلیت هایشان بدون کسر هزینه پرداخت میشود و برای این منظور تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ وقت دارند تا بلیتهایشان را استرداد کنند.
برای استرداد بلیت ها، داشتن لاشه بلیت یا شماره سریال بلیتها همچنین نام و نام خانوادگی افرادی که بلیت به نامشان صار شده با کارت شناسایی معتبر آنان لازم و ضروری است.
منبع:ایسنا