پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ماه ١۴٠٣) مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال احمر کشور حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟ +جزئیات ابلاغیه نمایندگان کارگری: میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و حق کارگران یک دستمزد عادلانه است انگیزه قتل مرد جوان در پاتوق اجاره‌ای در مشهد فاش شد + عکس جزئیات جدید از همسان‌سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته | رتبه‌بندی معلمان چه زمانی به پایان می‌رسد؟ عوامل ژنتیکی تأثیر بسزایی بر ابتلا به سرطان تخمدان دارد عرضه و فروش انواع دارو، شیرخشک، مکمل‌های ورزشی و تغذیه‌ای خارج از داروخانه ممنوع است آیا ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟ ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام معلم ۲میلیون تومان هزینه دارد ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟ | در وعده صبحانه این ادویه پرطرفدار را مصرف کنید خشمگین نشوید؛ واقعا سکته می‌کنید! تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل به ۸۳ تن رسید (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا در ایران /یکشنبه ۱۸ اسفند

  • کد خبر: ۲۰۲۳۰
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
آخرین آمار کرونا در ایران /یکشنبه ۱۸ اسفند
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۷۴۳ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۶۵۶۶ نفر رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر جهانپور افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۹ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۹۴ مورد رسید.


وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در کشور تا کنون ۲۱۳۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته اند.

 

گفتنی است در حال حاضر خراسان رضوی ۱۵۴ نفر مبتلا به کرونا دارد و تعداد کل بیماران کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان ها به شرح زیر است: 

تهران: ۱۸۰۵
قم: ۶۸۵
گیلان: ۴۹۶
اصفهان: ۵۶۴
البرز: ۳۰۷
مازندران: ۶۲۰
مرکزی: ۳۳۵
قزوین: ۲۰۷
سمنان: ۱۷۵
گلستان: ۱۷۵
خراسان رضوی: ۱۵۴
فارس: ۱۰۴
لرستان: ۱۴۴
آذربایجان شرقی: ۱۰۷
خوزستان: ۶۹
یزد: ۸۷
زنجان: ۵۳
کردستان: ۶۳
اردبیل: ۵۰
کرمانشاه: ۳۳
کرمان: ۴۱
همدان: ۶۰
سیستان و بلوچستان: ۳۴
هرمزگان: ۳۵
خراسان جنوبی: ۴۴
خراسان شمالی: ۲۴
چهارمحال و بختیاری: ۲۱
ایلام: ۱۵
آذربایجان غربی: ۴۰
کهگیلویه و بویراحمد: ۹
بوشهر:۱۰



 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->