حمله به شمال فلسطین اشغالی با ۲۰ موشک مقاومت از جنوب لبنان احتمال آتش‌بس دائم در غزه توسط اسرائیل قوت گرفت آمریکا یک بسته نظامی جدید ۲۷۵ میلیون دلاری به اوکراین اختصاص داد پوتین: مشروعیت زلنسکی در اوکراین به پایان رسیده است استقبال کشورهای عرب خلیج فارس از حکم لاهه ضد رژیم صهیونیستی صنعا از آزادی ۱۰۰ اسیر ائتلاف سعودی در اقدامی یکجانبه خبر داد شلیک موشک «فلق» به پایگاه ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی (۴ خرداد ۱۴۰۳) سفر رئیس‌جمهوری عراق به ایران برای گرامی‌داشت شهدای خدمت خشم نتانیاهو از حکم دیوان بین‌المللی دادگستری علیه اسرائیل حزب الله لبنان مقر لشکر اشغالگران را در «ایلییت» درهم کوبید (۴ خرداد ۱۴۰۳) مصر با بازگشایی گذرگاه کریم ابوسالم برای ارسال کمک به غزه موافقت کرد آمریکا حمله ارتش یمن به کشتی‌های اسرائیلی را تایید کرد (۴ خرداد ۱۴۰۳) شهادت یک رزمنده دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان + عکس (۴ خرداد ۱۴۰۳) افزایش شمار شهدای غزه به ۳۵ هزار و ۸۵۷ نفر (۴ خرداد ۱۴۰۳) پیام تسلیت راهپیمایان یمنی به ملت و دولت ایران مخبر: ارتباط صمیمانه ایران و عربستان تداوم خواهد داشت | بن سلمان: فقدان آقای رئیسی دل همه ما را به درد آورد اتحادیه اروپا وزیر دفاع ایران را تحریم می‌کند | ۸ فرد و نهاد ایرانی دیگر در لیست تحریم جدید (۴ خرداد ۱۴۰۳) واکنش اتحادیه اروپا به حکم دادگاه لاهه علیه اسرائیل پیام تسلیت رئیس‌جمهور و وزیر خارجه مغولستان به ملت و دولت ایران لوکاشنکو: آمریکا مقصر درگذشت رئیسی است | پوتین: امیدوار به تداوم همکاری با ایران هستیم + فیلم
سرخط خبرها

سخنگوی نیرو‌های نظامی حماس تلفات و خسارات صهیونیست‌ها را تشریح کرد (۷ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۲۷۸۷
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
سخنگوی نیرو‌های نظامی حماس تلفات و خسارات صهیونیست‌ها را تشریح کرد (۷ دی ۱۴۰۲)
ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس پنجشنبه شب گفت: طی دو روز گذشته ۳ بالگرد اسرائیلی را هدف قرار دادیم و ۸۲۵ خودروی زرهی دشمن را نیز منهدم کردیم.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوعبیده افرود: نبرد طوفان الاقصی دشمن صهیونیستی را در مسیر زوال و نابودی قرار داد. وی اضافه کرد:دهه‌ها است که برای دفاع از ملت فلسطین می‌جنگیم تا اینکه در نهایت به نبرد طوفان الاقصی رسیدیم.

وی ادامه داد: به مبارزه و آماده‌سازی نیروهایمان ادامه دادیم، زیرا می‌دانستیم حق را باید گرفت.

در بخش دیگری از سخنان ابوعبید آمده که ضربه کاری به دشمن وارد کردیم و به همه دنیا گفتیم که ما ملتی هستیم که به دنبال حق و آزادی در زندگی هستیم.

ابوعبیده گفت: پس از ۸۳ روز نبرد مجاهدان ما در میدان همچنان در حال رویارویی با دشمن هستند.

وی تصریح کرد: ما به خاطر ملت خود می‌جنگیم و مجاهدان ما عملیات ویژه را از طریق بازاستفاده موشک‌های منفجر نشده دشمن اجرا کردند.

ابوعبیده اظهار کرد: تصاویر زیادی را که در هدف قرار دادن نیرو‌ها و ادوات جنگی دشمن توسط مبارزان قسام پخش کردیم و این تازه بخشی ناچیز است.

وی با تکرار سخنان مقامات فلسطینی خاطرنشان کرد: اولویت ما توقف جنگ و جنایات دشمن است و هیچ چیز دیگری بر توقف جنگ در غزه اولویت ندارد.

ابوعبیده تصریح کرد: تا توقف کامل جنگ در غزه هیچ توافقی را برای مبادله اسرا نخواهیم پذیرفت.

وی ادامه داد: این پایداری و مقاومت ملت و مجاهدان فلسطینی بود که توطئه و جنایات دشمن را به شکست کشاند. سخنگوی گردان‌های القسام تصریح کرد: ملت ما سربلند از این نبرد بیرون خواهد آمد.

وی با بیان اینکه دنیا اکنون یا در نقش یک جنایتکار ظالم است یا تماشاگری که عاجز و درمانده است، افزود: در ایام جنگ مبادله اسرا بی‌معنی است و اولویت ما توقف جنگ است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->