یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

جزئیاتی درباره دوربین سلفی آیفون ۱۷

  • کد خبر: ۲۰۴۲۷۰
  • ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
جزئیاتی درباره دوربین سلفی آیفون ۱۷
به‌گفته مینگ چی کو، تحلیل‌گر معروف محصولات اپل، خط تولید آیفون ۱۷ دوربین سلفی ۲۴مگاپیکسلی خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، افشاگر جهان فناوری در وبلاگ خود نوشته است که آیفون ۱۴ و آیفون ۱۵ دارای دوربین جلویی ۱۲مگاپیکسلی با لنز ۵تایی پلاستیکی هستند و انتظار می‌رود سری آیفون ۱۶ از همان سخت‌‌افزار برخوردار باشد، در حالی که در آیفون ۱۷ داستان تغییر می‌کند و اپل ظاهرا سخت‌افزار دوربین جلو را با لنز ۲۴مگاپیکسلی ۶تایی تقویت خواهد کرد. این تحلیل‌گر گفته که ارتقای مذکور به‌طور قابل‌توجهی کیفیت تصویر دوربین جلو را بهبود می‌بخشد.

در همین راستا، بد نیست نگاهی به دوربین سلفی آیفون‌های سال‌های گذشته بیندازیم:

  • آیفون ۶ اس: دوربین جلوی ۵مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۲ و لنز ۴تایی پلاستیک
  • آیفون ۷، آیفون X و آیفون XS: دوربین جلوی ۷مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۲ و لنز ۴تایی پلاستیک
  • آیفون ۱۱، آیفون ۱۲ و آیفون ۱۳: دوربین جلوی ۱۲مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۲ و لنز ۵تایی پلاستیک
  • آیفون ۱۴، آیفون ۱۵ و آیفون ۱۶: دوربین جلوی ۱۲مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۹ و لنز ۵تایی پلاستیک
  • آیفون ۱۷: دوربین جلوی ۲۴مگاپیکسلی، لنز ۶تایی پلاستیک و فوکوس خوکار

به این ترتیب، رزولوشن ارتقایافته به ۲۴ مگاپیکسل قابل‌توجه است، زیرا منجر به جزئیات و وضوح بیشتر در تصاویر می‌شود. با رزولوشن بالاتر، عکس‌ها می‌توانند کیفیت خود را حتی در صورت برش یا بزرگ‌نمایی حفظ کنند و انعطاف‌پذیری بیشتری را در پس‌پردازش ارائه دهند. علاوه بر این، تعداد پیکسل‌های بیشتر می‌تواند جزئیات دقیق‌تری را ثبت کند و تصاویر را واضح‌تر و زنده‌تر کند.

ارتقا به یک لنز ۶تایی نیز کمی کیفیت تصویر را بهبود می‌بخشد. هر عنصر را می‌توان برای تصحیح انحرافات و اعوجاج‌های مختلف طراحی کرد که منجر به عکس‌های واضح‌تر و دقیق‌تر می‌شود. عناصر اضافی همچنین می‌توانند کارایی انتقال نور به سنسور را بهبود بخشند و عملکرد در نور کم را افزایش دهند.

شایان ذکر است که انتظار می‌رود آیفون ۱۷ پرو اولین آیفون دارای فناوری فیس‌آیدی زیر پنل نمایشگر باشد که می‌تواند اندازه داینامیک آیلند را کاهش دهد، اما انتظار می‌رود یک بریدگی دایره‌ای برای دوربین جلو باقی بماند. آیفون ۱۷ پرو احتمالا آخرین مدل پریمیوم اپل خواهد بود که دارای بریدگی دایره‌ای برای دوربین جلوست؛ پس از آن، انتظار می‌رود اپل از دوربین‌های زیر نمایشگر در مدل‌های پرو آیفون در سال ۲۰۲۷ استفاده کند تا ظاهر «تمام‌صفحه» واقعی داشته باشند.

منبع: جی‌اس‌ام

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->