سرخط خبرها

راهیابی ۴ نمایش از خراسان رضوی به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

  • کد خبر: ۲۰۵۶۳۹
  • ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
راهیابی ۴ نمایش از خراسان رضوی به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تاکنون حضور چهار اثر نمایشی از این استان در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر قطعی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز جلیل سروری افزود: برگزیدگان بخش خیابانی و صحنه‌ای بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند تبریز اعلام شد که نمایندگان استان خراسان رضوی شامل سه نمایش صحنه‌ای "عامدانه، عاشقانه، قاتلانه" از نیشابور، "یه جور دیگه یعنی همین" از مشهد و "برچسب" از کاشمر و دو نمایش برگزیده بخش خیابانی "سمپوزیوم شمر و مجنون" از سبزوار و "هفت‌سنگ" از مشهد در آن حضور یافته بودند.

وی بیان کرد: از جشنواره منطقه‌ای سهند تنها نمایش خیابانی "هفت سنگ" به کارگردانی سعید نظریان توانست به چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یابد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: آثار پذیرفته شده در بخش مرور مسابقه تئاتر ایران در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند که سه تئاتر استان شامل نمایش «بیرون پشت در» به کارگردانی محمداسماعیل بیگی، نمایش «مرغ سحر» به کارگردان رضا حسینی، نمایش «رویای اسبی به نام شبرنگ» به کارگردانی محمد جهانپا در زمره راه یافتگان به این جشنواره بودند.

چهل‌و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری «مهدی حامد سقایان» در بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->