تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد کدام مقامات کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد حضور رئیس جمهور آذربایجان در سفارت ایران + عکس
سرخط خبرها

انصارالله: منطقه را به آتش می‌کشیم

  • کد خبر: ۲۰۵۶۹۸
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۲
انصارالله: منطقه را به آتش می‌کشیم
عضو مجلس یمن و عضو کمیته امنیت و دفاع یمن در واکنش به تهدیدات احتمال حمله به یمن گفت: فقط دو کلمه می‌گوییم؛ منطقه را به آتش می کشیم.

به گزارش شهرآرانیوز «عبدالسلام جحاف» عضو مجلس یمن در این باره در پاسخ به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: این سخن من را کامل به یاد داشته باشید، نمی‌گوییم که اقدام خواهیم کرد؛ اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: سخنی نمی‌گوییم که برخی آن را اغراق آمیز بدانند، فقط دو کلمه می‌گویم؛ منطقه را به آتش خواهیم کشید.

انصارالله: منطقه را به آتش می‌کشیم

پاسخ جحاف به این ادعای روزنامه وال‌استریت‌ژورنال مطرح می‌شود که مدعی شده که احتمال دارد آمریکا سایت‌های شلیک موشک یمنی‌ها را هدف قرار دهد.

وال استریت ژورنال همچنین مدعی شده که آمریکا بین امشب تا فردا به یمن حمله می‌کند.

براساس ادعای این رسانه آمریکایی، سایت‌های پرتاب موشک و پهپاد، رادار‌ها و انبار‌های سلاح در اطراف شهر‌های حدیده و حجه و زیرساخت‌ها در صنعا در بین اهداف احتمالی هستند.

باراک راوید خبرنگار اکسیوس آمریکا نیز مدعی شد: یک مقام ارشد اسرائیلی می‌گوید که به زمان حمله آمریکا به حوثی‌ها در یمن نزدیک هستیم.

در همین راستا، روزنامه تایمز انگلیس نیز ادعا کرد که نخست وزیر انگلیس به وزیران کابینه خود درباره مداخله نظامی قریب الوقوع علیه الحوثی‌ها اطلاع داد.

از سوی دیگر، فایننشال تایمز دیگر رسانه آمریکایی به نقل از مقامات ایالات متحده ادعا کرد که پنتاگون گزینه‌هایی را برای حمله به سایت‌های پرتاب موشک و انبار‌های تسلیحاتی حوثی‌ها آماده کرده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->