ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست
سرخط خبرها

کدام مدارس استان آذربایجان شرقی فردا دوشنبه (۲۵ دی ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۲۰۶۲۴۶
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
کدام مدارس استان آذربایجان شرقی فردا دوشنبه (۲۵ دی ۱۴۰۲) تعطیل است؟
یخ زدگی معابر، برودت هوا و بارش برف مدارس تعدادی از شهرستان‌ها و بخش‌های آذربایجان شرقی را در روز دوشنبه (فردا) غیرحضوری کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به شرایط آب و هوایی آذربایجان شرقی و نامناسب بودن وضعیت تردد در شهرستان‌های کلیبر و خداآفرین، فردا (دوشنبه) مدارس شهری و روستایی این مناطق در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و مدارس متوسطه دوم در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

همچنین در منطقه عشایری این ۲ منطقه نیز مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

در شهرستان های اهر، ورزقان و هوراند فعالیت مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی اعم از شهری و روستایی در هر ۲ شیفت‌ صبح و بعدازظهر غیرحضوری است.

مدارس شهرستان مرند در مناطق شهری و روستایی در تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح غیرحضوری است و مدارس شهری و روستایی منطقه خاروانا در کلیه مقاطع تحصیلی در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری خواهد بود.

در بخش رودقات بخش صوفیان از توابع شهرستان شبستر تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح به صورت غیرحضوری بوده و فعالیت‌های آموزشی و پرورش مدارس شهری این بخش و سایر مدارس روستایی منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

طبق اعلام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در شهرستان جلفا مراکز پیش دبستانی، تعطیل و مقطع ابتدایی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود و در بخش سیه رود نیز تمامی مقاطع تحصیلی غیرحضوری بوده و مقاطع متوسطه اول و دوم شهری از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

مدارس شهری و روستایی شهرستان هریس نیز در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح فردا با یک ساعت تاخیر شروع می شود.

آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد: امتحانات داخلی در مناطق فوق به دلیل غیرحضوری شدن مدارس لغو و در زمان مناسب برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->