جزئیات تکان‌دهنده از اردوی وحشت در استخر مرگ برنامه جدید امتحانات پایه ششم و نهم اعلام شد (یکم خرداد ۱۴۰۳) نامگذاری بیمارستان ۲۰۴ تختخوابه نیشابور به نام «سیدالشهدای خدمت» انفجار مین در ارتفاعات مرزی آذربایجان غربی یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت (یکم خرداد ۱۴۰۳) زلزله قدرتمند اندونزی را لرزاند (یکم خرداد ۱۴۰۳) طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع یکی از مهمترین اقدامات شهید آیت الله رئیسی بود کشف ۱۷ کیلوگرم زعفران قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد(۱ خرداد ۱۴۰۳) قطار فوق‌العاده مشهد برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور از مهاجرت ۱۰ هزار پزشک تا توزیع نابرابر پزشکان متخصص در کشور  برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند تا زنده هستید، تکلیفتان را برای اهدای‌عضو مشخص کنید دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران
سرخط خبرها

۱۸دستگاه ماینر قاچاق از یک منزل مسکونی در مشهد کشف شد (۲۶ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۶۶۷۳
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
۱۸دستگاه ماینر قاچاق از یک منزل مسکونی در مشهد کشف شد (۲۶ دی ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۱۸ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در بازرسی از یک منزل خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک منزل ۲ طبقه، بلافاصله بررسی موضوع جهت دستگیری متهم در دستور کار ماموران کلانتری سناباد قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری سناباد با کنترل نامحسوس و اطمینان از صحت و سقم موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از محل ۱۸ دستگاه ماینر غیر مجاز قاچاق و فاقد مدارک قانونی و معتبر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان اداره گمرک ۹ میلیارد میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی طبق قانون برخورد جدی می‌کند و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستبرد زن و مردجوان به ۲۲ سوئیت و خودرو در مشهد

سرهنگ نگهبان اظهارداشت: همچنین در پی چند فقره گزارش سرقت از سوئیت‌های اجاره‌ای در محدوده غرب شهر مشهد توسط زن و مردی جوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه غرب پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات یکی از مالباخته‌ها مشخص شد که این افراد در سایت‌های واسطه گر اینترنتی آگاهی اجاره روزانه سوئیت داده بودند و در همین رابطه زوجی جوان سوئیت را به مدت ۳ شب اجاره کرده و هنگام مراجعه برای تحویل سوئیت متوجه می‌شود تمامی لوازم باارزش داخل سوئیت اعم از تلویزیون، کولر، لوازم برقی داخل آشپزخانه به ارزش ۴ میلیارد ریال به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی مشهد با بررسی دقیق اظهارات مالباختگان و آثار بجامانده از سارقان در محل‌های مورد دستبرد تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری آن‌ها آغاز کردند.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی و یک سری کار گسترده اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را در محدوده بولوار شاهنامه ردزنی کردند.

فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌های لازم قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد زیادی لوازم مسروقه کشف کردند.

سرهنگ نگهبان خاطر نشان کرد: متهمان ۲۵ و ۲۷ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با تعدادی از مالباختگان ۸ فقره سرقت لوازم از داخل سوئیت‌های اجاره‌ای، ۱۴ فقره سرقت قطعات خودرو و ۸ کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی طی ۳ ماهه گذشته در سطح شهر مشهد اعتراف کردند.

وی گفت: سارقان با دنبال کردن آگهی‌های منتشر شده در سایت‌های واسطه گر پس از شناسایی سوئیت‌های مبله و مجهز به تمام امکانات با فرد مالباخته تماس گرفته و سوئیت را برای ۲ تا ۳ شب اجاره می‌کردند.

سرهنگ نگهبان افزود: سارقان در هر سرقت بین ۵۰ میلیون تا ۴۰۰ میلیون تومان لوازم باارزش سوئیت‌ها را سرقت کرده اند که در این رابطه تاکنون ۶ مالباخته از این افراد اعلام شکایت کرده اند.

وی عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->