رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیا مرکزی هستند نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌ گفت‌وگوی تلفنی وزیر امور خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف‌شده کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم بلینکن برای گفتگو درباره رفح و اسرای صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی خسارت وارد کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق بسته تسلیحاتی ۶ میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین سرنگونی پهپاد گران قیمت و پیشرفته آمریکا در سواحل یمن (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای سرزمین‌های اشغالی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۷۰ درصد کشته شدگان در غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند

  • کد خبر: ۲۰۷۱۳۸
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
  • ۱
۷۰ درصد کشته شدگان در غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند
کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد که ۷۰ درصد کشته شدگان در غزه را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، آجیت سونگای نماینده کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین طی نشست خبر هفتگی خود در دفتر ژنو اعلام کرد که ۷۰ درصد از حدود ۲۵ هزار نفر کشته شده در غزه که از ۷ اکتبر تحت حملات و محاصره شدید رژیم اسرائیل قرار دارد، کودکان و زنان هستند.

سونگای گفت: ما در حال رسیدن به نقطه عطف تکان دهنده دیگری در غزه هستیم. به گفته وزارت بهداشت غزه، حدود ۲۵ هزار نفر کشته شده اند. ۷۰ درصد آنها زن و کودک هستند.

نماینده کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین با بیان اینکه دست‌کم ۶۱ هزار و ۵۰۰ نفر در غزه زخمی شده اند، خاطرنشان کرد: هزاران نفر هنوز زیر آوار هستند و گمان می رود بیشتر آنها کشته شده باشند.

سونگای تصریح کرد که از ابتدای هفته در غزه حضور داشته و هزاران نفر همچنان در شرایط ناامیدکننده به سمت گذرگاه مرزی رفح می‌روند و با هر وسیله ای که پیدا می‌ کنند، پناهگاه‌ های موقت ایجاد می‌ کنند.

وی با تاکید بر اینکه بمباران شدید وسط غزه و منطقه خان یونس به وضوح از گذرگاه مرزی رفح قابل مشاهده است، تاکید کرد که شب‌ها «ترسناک ترین» زمان برای مردم غزه است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
0
0
اگر کشتار کودکان را توسط اسرائیل واقعی فرض، و از صحنه های ساختگی یا غیرمرتبط یا خودزنی و مظلوم نمائی صرفنظر کنیم، کسانیکه تحت تاثیر جو تبلیغاتی مخرب و قدرتمند جهانی، شعار کودک کشی سرداده اند ایا حاضرند برای درک حقیقت ماجرا به منطقه درگیری سفر کنند و اگر حقیقت را فهمیدند میتوانند بیان کنند؟ ایا حماس که شهر را به صحنه نبرد، و مانع خروج مردم از محل درگیری میشود و عملا زنان و کودکان را گروگان و سپر بلا قرار داده، تا کشته شوند و بعنوان اهرم فشار بر اسرائیل در توقف عملیات دفاعی استفاده کند، متهم اصلی کشتار کودکان غزه کیست؟ کدام عقل سلیم میپذیرد که اسرائیل افراد مهاجم مسلح را رها، و با کشتار بی ارزش کودکان بی دفاع، موجب شماتت و اعتراض جهانی علیه خود شود؟ کسانی فریاد مظلومیت سر داده اند که خود شروع کننده جنگ، و علیرغم درخواست مزورانه از سازمانهای بین المللی و کشورهای دیگر برای توقف حملات، همچنان به حملات گسترده تا محو اسرائیل ادامه میدهند. انچه در منطقه میگذرد، تداوم جنایات هیتلر علیه یهودیان بیگناه با شکل و عنوان دیگر است.برخلاف انچه ادعا میشود، یهودیان هرگز دشمن اسلام نبودند و برعکس اسلام دشمن تمام ادیان و عقاید بوده تا انها را محو و خود را حاکم جهان کند. ما حق پرستیم حتی اگر با خداپرستی همسو نباشد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->