قیمت جدیدترین موبایل‌های سامسونگ و شیائومی در بازار چقدر است؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) وام نهضت ملی مسکن ۸۰۰ میلیون تومان شد آخرین وعده‌های بورسی نامزد‌ها چه بود؟ نظارت بر بازارسیاه نوار تست قندخون در مشهد جهش بورس در آخرین روز کاری قبل از انتخابات | گزارش وضعیت بازار سهام (۶ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه امروز در مشهد چقدر قیمت خورد؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، ارز و رمزارز‌ (۶ تیر ۱۴۰۳) | حباب سکه باد کرد قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۶ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا کرولا ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان شد قیمت خودرو‌های داخلی افزایش یافت | رانا پلاس ۶۱۵ میلیون تومان (۶ تیر ۱۴۰۳) تعیین نرخ رشد اجاره‌بها در هجدهمین جلسه شورای‌ عالی مسکن درخواست از دولت برای ترمیم احکام حقوقی کارمندان چرا فروش طلای دست‌دوم ممنوع شد؟ | فرصت یک‌ماهه به فروشندگان طلای دست‌دوم برای تغییر رسته شغلی برای اصلاحات اقتصادی از کجا باید شروع کرد؟ دومین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ به بازار سهام می‌آید | چقدر نقدینگی لازم است؟ میوه و صیفی‌جات در بازار امروز مشهد چند؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) | آلو سیاه و زرد ۲۵ هزار تومان فناوری‌های دانش‌بنیان کشاورزی راهی به مزارع ندارند افزایش مشتریان سپرده‌های بلندمدت بانکی روند کاهشی قیمت برخی از کالاهای اساسی (۵ تیر ۱۴۰۳) + جزئیات وضعیت واریز سود مرحله سوم سهام عدالت چه زمانی مشخص می‌شود؟ ثبت معاملات در سامانه املاک و مستغلات الزامی شد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیا الان وقت خرید طلاست یا بعد از انتخابات؟ فروش طلای دست دوم به‌صورت رسمی ممنوع شد آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۴ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۹۰ درصد از افرادی که وارد طلافروشی می‌شوند، به دنبال خرید طلای دست دوم هستند ارزان‌ترین موبایل‌های برند‌های مختلف کدام‌اند؟ (۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وجود کالاهای اساسی در تمامی نقاط کشور

  • کد خبر: ۲۰۷۳۶
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
وجود کالاهای اساسی در تمامی نقاط کشور
معاون وزیر صنعت گفت: ستاد تنظیم بازار کشور در مصوبه‌ای با حذف همه تشریفات واردات اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا، آن را صرفاً محدود به تاییدیه فنی وزارت بهداشت و درمان کرده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت در جلسه ستاد مقابله با کرونا در حوزه صنعت، معدن و تجارت که با حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: ستاد تنظیم بازار کشور در مصوبه‌ای با حذف همه تشریفات واردات اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا، آن را صرفاً محدود به تاییدیه فنی وزارت بهداشت و درمان کرده است.

وی افزود: وزارت صمت لیستی از ۱۷ شرکت توانمند برای واردات محصولات و ملزومات بهداشتی مورد نیاز این روز‌ها تهیه و به وزارت بهداشت و درمان ارائه کرده است.

این مقام مسئول در ستاد تنظیم بازار تصریح کرد: با این حال و در اطلاعیه‌ای جداگانه از همه شرکت ها، واحد‌های تولیدی و تامینی اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده در سطح کشور دعوت کردیم تا برای واردات مواد اولیه و اقلام کالایی مورد نیاز به معاونت بازرگانی داخلی این وزارتخانه و سازمان غذا دارو مراجعه کنند و هیچ گونه محدودیتی در پذیرش آن‌ها وجود ندارد.

قبادی تاکید کرد: موارد درخواستی شرکت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گرفته و شرایط برای واردات کالای مورد نظر فراهم می‌آید.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: تمامی مقتضیات واردات تجهیزات و ملزومات پزشکی اعم از تامین ارز و ثبت سفارش با وزارت بهداشت بوده و منوط به تهیه فنی آن‌ها است.

قبادی افزود: با توجه به محدودیت تولید در ماسک، ستاد تنظیم بازار کشور در اقدامی پیشگیرانه بیستم بهمن ماه، مصوبه ممنوعیت صادرات این کالا را صادر و ابلاغ نموده است و در مجموع برای پیشبرد اهداف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این روزها، تمامی درخواست‌های این وزارتخانه را عیناً در ستاد تنظیم بازار کشور به تصویب رسانده ایم.

وی اعلام کرد: خوشبختانه در هیچ نقطه‌ای از کشور کمبود کالا‌های اساسی نداریم و با توجه به تمهیدات اتخاذ شده برای ایام پایانی سال و آمادگی موجود برای تامین بازار در این روزها، در بخش کالا‌های شوینده هم در تولید، هم در لجستیک و هم در عرضه هیچ مشکلی در بازار وجود ندارد.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت اضافه کرد: برای بهره گیری از ظرفیت‌های بخش اصناف در تولید اقلامی، چون ماسک وارد مذاکره شده و علیرغم پیگیری‌های مکرر و اعلام آمادگی کامل اصناف برای تولید این کالا، هنوز تاییدیه بهداشتی لازم از سوی وزارت بهداشت در این خصوص صادر نشده است و این در حالی است که فعال سازی این ظرفیت بزرگ، حتی می‌تواند تا ۲ میلیون عدد ماسک در روز را تامین کند و ما همچنان منتظر تاییدیه وزارت بهداشت و درمان هستیم.

منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->