سرخط خبرها

تصویر جدید از پشت صحنه فصل سوم «زخم‌‌کاری» + عکس

  • کد خبر: ۲۰۷۵۰۸
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
تصویر جدید از پشت صحنه فصل سوم «زخم‌‌کاری» + عکس
محمدحسین مهدویان تصویری از گروه کارگردانی فصل سوم «زخم کاری» در اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، زخم کاری یکی از سریال‌های ساخته شده در ژانر اجتماعی و رازآلود است که به شکل نوآورانه‌ای توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. سریال زخم کاری برگرفته شده از رمان بیست زخم کاری با نوشته محمود حسینی‌زاد و مکبث اثر ویلیام شکسپیر است. فصل اول زخم کاری در سال ۱۴۰۰ ساخته و پخش شد.

تصویر جدید از پشت صحنه فصل سوم «زخم‌‌کاری» + عکس

سریال زخم کاری، یکی از سریال‌های محبوب ساخته شده در ژانر اجتماعی است که بازیگران مطرح زیادی دارد. این سریال داستان مردی به نام مالک است که به عنوان دلال یک هلدینگ خانوادگی شناخته می‌شود. از لحاظ داستانی، سریال به گونه‌ای ساخته شده است که مخاطبان مخصوص به خود را دارد. از نظر کاراکتر، سمیرا در سریال زخم کاری که به عنوان همسر مالک ایفای نقش می‌کند اعتقاد دارد، حقوقی که به مالک پرداخته می‌شود متناسب با میزان کار وی نیست.

کارگردان سریال زخم کاری محمدحسین مهدویان که به عنوان نویسنده این سریال نیز شناخته می‌شود. وی با انتخاب بازیگران مناسب سعی کرده است تا این سریال را به بهترین سریال ژانر اجتماعی در چند سال اخیر تبدیل کند.

بازیگران سریال زخم کاری

سریال زخم کاری از بازیگران مطرح زیادی برخوردار است که همین امر باعث محبوبیت آن در بین مخاطبان قرار گرفته است. از مهم‌ترین بازیگران این سریال می‌توان به جواد عزتی، رعنا آزادی رو، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مائده طهماسبی، مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی اشاره کرد.

هر یک از بازیگران لیست شده در بالا به عنوان بازیگران مطرح محسوب می‌شوند که در کاراکتر خود می‌توانند به خوبی ایفای نقش کنند.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->