دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

طلبه‌ها در آزمون آموزش و پرورش سهمیه استخدامی ویژه ندارند

  • کد خبر: ۲۰۷۶۳۰
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
  • ۱
طلبه‌ها در آزمون آموزش و پرورش سهمیه استخدامی ویژه ندارند
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت:روحانیون هیچ سهمیه‌ای در آزمون استخدامی ندارند، ما پس از برگزاری آزمون استخدامی متوجه شدیم که ۳۵۰۰ نفر از پذیرفته‌شدگان روحانی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، اخیراً وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که این وزارتخانه با کمبود ۲۰۰ هزار معلم رو‌به‌رو بود و برای رفع این کمبود امسال در اقدامی کم‌سابقه ۷۰ هزار معلم استخدام شدند، از این تعداد ۵۸۰۰ نفر جهادی‌اند و ۱۳۰۰ نفر معلم قرآن. با همکاری حوزه علمیه ۲۵ هزار نفر طلبه هم با هدف توجه به ابعاد اعتقادی دانش‌آموزان استخدام شدند.

این موضوع در فضای مجازی با حواشی مختلفی از جمله استخدام نیرو‌های طلبه با سهمیه ویژه یا بدون آزمون استخدامی همراه شد.

در همین ارتباط علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا طلبه‌ها و روحانیون در آزمون استخدامی معلمی سهمیه داشتند، گفت: روحانیون هیچ سهمیه‌ای در آزمون استخدامی ندارند، ما پس از برگزاری آزمون استخدامی متوجه شدیم که ۳۵۰۰ نفر از پذیرفته‌شدگان روحانی هستند.

وی افزود: هیچ سهمیه‌ای برای روحانیون وجود ندارد، این افراد آزمون داده‌اند و در مراحل آزمون قبول شده‌اند.

فرهادی درباره همکاری نیرو‌های جهادی با آموزش و پرورش اظهار کرد: نیرو‌های جهادی رابطه استخدامی با آموزش و پرورش ندارند، آن‌ها در قالب طرح امین با ما همکاری می‌کنند که هیچ رابطه استخدامی با آموزش و پرورش ندارند و مبلغی هم از آموزش و پرورش دریافت نمی‌کنند. این روحانیون به صورت جهادی در تربیت دینی، مسائل شرعی، آموزش احکام در مدارس فعالیت می‌کنند.

همچنین به گفته حمید نیک‌زاد؛ مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، در قالب طرح امین، بیش از ۱۰ هزار روحانی در مدارس فعالیت دارند که تا پایان سال به ۲۰ هزار نفر می‌رسد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
0
0
در صورت درست بودن این مطلب لطف کنید سوالاتی را که در ارزیابی تکمیلی میدهید و همچنین موارد امتیاز در گزینش را منتشر کنید البته این دو مورد جدای از سوالات و منابع آزمون علمی است که آنها را هم کاملا هدف مند طراحی کرده اید .. لطفا بداد آموزش و پرورش برسید ...
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->