ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم آمریکا: همسایگان اسرائیل از عادی سازی روابط سود بسیاری خواهند برد حمایت مجدد ترامپ از جنایات اسرائیل در غزه شهادت ۲۹ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفت و گو کردند حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است شمال عراق از سوی ترکیه بمباران شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با داعش بازداشت کرد حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی - انگلیسی به شمال یمن (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عضو هیئت رئیسه مجلس: سال آینده حقوق کمتر از ۱۰ میلیون تومان نخواهیم داشت

  • کد خبر: ۲۰۷۶۹۷
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
  • ۱
عضو هیئت رئیسه مجلس: سال آینده حقوق کمتر از ۱۰ میلیون تومان نخواهیم داشت
نماینده مردم تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آتی خط قرمز نمایندگان است و به صورت قطع در رایزنی و مفاهمه با دولت این مهم را عملیاتی خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن پیرهادی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجلس به دنبال کاستن بار مشکلات معیشتی از دوش طبقه متوسط وکم درآمد است و در این حوزه حتماً در بودجه سال آینده مصوبات موثری خواهد داشت، خبرداد: افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آتی خط قرمز نمایندگان است و به صورت قطع در رایزنی و مفاهمه با دولت این مهم را عملیاتی خواهند کرد، چنانچه در روز‌های اخیر تفاهم خوبی در این زمینه میان دو قوه انجام شده است.

تحقق مطالبات مردم امید بخش است

پیرهادی با اشاره به اینکه پرداختن به مطالبات مردم و تحقق وعده‌ها و تعهدات مسئولان به جامعه سبب تقویت و احیای اعتماد عمومی و افزایش امید اجتماعی می‌شود، افزود: مسئله احیای اعتماد مردم و امید اجتماعی مقوله‌ای مهم و اثرگذار است، اگرچه اعتماد عمومی به دلیل القای ناامیدی به جامعه از سوی دشمنان نظام کمی آسیب دیده و نیازمند ترمیم است.

وی افزود: یک راهکار ارتقای اعتماد عمومی هم‌خوانی وعده و عمل مسئولان با هم است. عدم تحقق وعده مسئولان به مردم سبب آسیب به اعتماد عمومی می‌شود و تحقق تعهدات سبب تقویت این اعتماد و امیدبخشی به جامعه می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ساماندهی اوضاع معیشتی مردم و اتخاذ سیاست‌های حمایتی برای جبران فشار اقتصادی به مردم وعده مشترک دولت و مجلس به مردم است و مطالبات مطرح افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان از مطالبات بر حق جامعه است که به صورت جدی مورد توجه نمایندگان قرار گرفته است.

تامین منابع افزایش حقوق‌ها در تفاهم دولت و مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به اینکه منابع افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در لایحه بودجه سال آینده در رایزنی‌های مجلس با دولت تامین شده است، ادامه داد: انشالله در سال پیش رو در زمینه حقوق تغییرات خوبی ایجاد خواهد شده و مجلس در تعامل با دولت درصدد است، با ۴ گام اثربخش در این زمینه به مطالبات به حق کارمندان و بازنشستگان پاسخ دهد.

به گفته پیرهادی گام اول نمایندگان افزایش۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان و کارمندان در سال آتی بود که مجلس با افزایش دو درصد به پیشنهاد ۱۸درصدی دولت در این زمینه گام موثری برداشت.

دریافتی بازنشستگان ۹۰ درصد حقوق شاغلان هم‌رده می‌شود

پیرهادی با بیان اینکه گام دوم و مهم نمایندگان افزایش کف حداقل حقوق دریافتی است و انشالله با مصوبه مجلس و همراهی دولت در سال ۱۴۰۳حقوق زیر ۱۰ میلیون تومان نخواهیم داشت، ادامه داد: گام سوم و اثرگذار دیگر مجلس در حوزه حمایت از بازنشستگان این است که دریافتی بازنشستگان محترم در سال آتی۹۰ درصد حقوق شاغلان هم‌رده خود خواهد بود و توأمان از افزایش ۲۰ درصدی حقوق نیز بهره خواهند برد.

تسری فوق‌العاده شغل به دیگر گروه‌ها

عضو هیات رئیسه مجلس همچنین خبر داد که مجلس درصدد است بحث فوق‌العاده شغل و فوق‌العاده ویژه شغل که شامل برخی کارمندان و گروه‌های شغلی می‌شود، را به گروه‌های دیگر از جمله معلمان، شاغلان وزارتخانه‌های بهداشت و درمان، صمت و ورزش و جوانان تسری دهد.

منبع: خانه ملت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
0
0
سلام وقتی تورم واقعی بالای 60درصد شده، چرا باید حقوق کارمندان 20 درصد افزایش پیدا کند، خواهشان بازنگری کنید در افزایش حقوق کارمندان. ممنون.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->