حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه زمان مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول دیدار روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد
سرخط خبرها

تحقیقات اسرائیل درباره کشته شدن ۲۴ نظامی در غزه

  • کد خبر: ۲۰۷۹۷۸
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
تحقیقات اسرائیل درباره کشته شدن ۲۴ نظامی در غزه
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تحقیقاتی درباره کشته شدن ۲۴ نظامی اسرائیلی در غزه انجام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی امروز از محل هلاکت ۲۴ نظامی این رژیم در عملیات منحصر بفرد مقاومت در اردوگاه «المغازی» بازدید کرد.

هالوی در محل عملیات گفت: ما همچنان در حال جنگ هستیم، نبرد طولانی خواهد بود و پس از استراحت دوباره به نیروهای ذخیره نیاز خواهیم داشت.

وی افزود: ما در حال گسترش عملیات خود در خان یونس و دستیابی به دستاوردهای بیشتری هستیم.

هالوی تصریح کرد: ما در غم از دست دادن این نیروها که بیشتر آنها نیروهای ذخیره هستند، عزادار هستیم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که ارتش رژیم صهیونیستی جزئیات ضربه کاری مقاومت فلسطین به این رژیم را که به کشته شدن ۲۴ نظامی صهیونیست و زخمی شدن شمار زیادی از آنها فقط در یک روز منجر شد، فاش کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در سخت‌ترین اتفاق از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون، ۲۴ نظامی این رژیم کشته و تعداد زیادی دیگر از آنها زخمی شده‌اند.

بر اساس اعلام ارتش رژیم اسرائیل، نظامیان ذخیره تیپ ۲۶۱ این رژیم که ماموریت‌های امنیتی را در منطقه «السیاج» در منطقه المغازی در جنوب نوار غزه انجام می‌دهند، صبح دیروز (دوشنبه) برای منفجر کردن ساختمان‌ها در ناحیه حائل در نزدیک این منطقه اعزام شدند. وقتی این نظامیان به فاصله حدود ۶۰۰ متری از منطقه السیاج در اردوگاه المغازی رسیدند، از آنها خواسته شد تا با همراهی تیم‌های مهندسی ۱۰ ساختمان را با بمب گذاری منفجر کنند.

ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل اضافه کرد که در پایان بمب‌گذاری، رزمندگان مقاومت دو گلوله «آر پی جی» شلیک کردند که گلوله اول به یک تانک اصابت کرد و ۲ مجروح برجای گذاشت و گلوله دوم نیز به یکی از ساختمان‌های بمبگذاری شده اصابت کرد.

بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی با تاکید بر اینکه دو ساختمان فروریخت و محل به طور کامل تخریب شد، افزود که نیروهای این رژیم عملیات امداد و نجات را آغاز کردند و نیروهای زیادی برای نجات کشته و زخمی‌ها از زیر آوار به محل اعزام شدند.

اردوگاه المغازی کوچکترین اردوگاه در نوار غزه به شمار می‌رود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->