افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳) امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر به ۲۲۸ نفر سیل‌زده در اردبیل آیین‌نامه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ابلاغ شد (۵ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۵ تیر ۱۴۰۳) | خراسان‌رضوی گرم‌َتر می‌شود واریز معوقات فروردین مستمری بگیران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی ادامه دارد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه متناسب‌سازی ربطی به بازنشستگان کارگری ندارد | تامین اجتماعی «مکلف» به اجرای متناسب‌سازی از ابتدای امسال است استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی از مصادیق جرم انتخاباتی است پیرترین زندانی اوین پیرمرد ۹۳ ساله است| آمار زندانیان مهریه در تهران چند نفر است؟ معمای مرگ پیک موتوری در کنار اتوبان (۴ تیرماه ۱۴۰۳) بالک بازار لوازم آرایشی را از محصولات تقلبی و قاچاق نجات می‌دهد کشتار هولناک خانواده تهرانی به دست دختر ۱۸ ساله شان! نجات سه شهروند از حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۴ تیرماه ۱۴۰۳) غرق شدن دختر ۱۳ ساله در بند فریمان (۴ تیر ۱۴۰۳) کشف ۶۷ کیلوگرم شیشه توسط مرزبانان خراسان‌رضوی (۴ تیر ۱۴۰۳) انسداد جاده چالوس تکذیب شد (۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جاده‌های خراسان رضوی مه آلود و لغزنده است (۴ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۷۹۹۶
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۹
جاده‌های خراسان رضوی مه آلود و لغزنده است (۴ بهمن ۱۴۰۲)
رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بنا بر گزارش راهداران در واپسین ساعت شامگاه سه شنبه علاوه بر بارش باران در برخی مسیرها، دید افقی رانندگان در برخی جاده های استان به دلیل مه گرفتگی محدود شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف بنی اسدی افزود: بارش باران در محور بردسکن- سبزوار موجب لغزندگی سطح این جاده شده است.

وی گفت: دید افقی کافی برای رانندگان در بزرگراه باغچه - نیشابور و آزادراه مشهد- باغچه نیز کاسته شده است.

هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای نسبت به وقوع گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید طی امروز سه شنبه در برخی مناطق مستعد وزش باد، هشدار داده بود همچنین بنا بر اعلام سازمان هواشناسی خراسان رضوی، از عصر امروز بارش برف و باران در برخی مناطق استان آغاز خواهد شد و تا چند روز ادامه خواهد داشت.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک‌گیر و مه‌گیر است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->