جزئیاتی جدید از مصوبه شورای عالی فضای مجازی درباره کسب‌وکار‌های اینترنتی (۲۷ تیر ۱۴۰۴) ارائه شکایت جدید ایران از استارلینک به اتحادیه بین‌المللی مخابرات همه چیز درباره نسخه جدید بازی جنگ‌های صلیبی (۲۰۲۵) + سیستم مورد نیاز و گیم پلی واکنش ستار هاشمی به بحث‌های اخیر درباره اینترنت طبقاتی (۲۶ تیر ۱۴۰۴) چرا بحث «اینترنت طبقاتی» در ایران دوباره جنجالی شد؟ + واکنش‌ها و حواشی ۴ مهارتی که کودکان را برای دنیای آینده آماده می‌‌کند بعد از جنجال‌های اخیر xAI دستورالعمل‌های این هوش مصنوعی اصلاح شد در ماه اخیر از حدود ۱۷۰ کشور به زیرساخت‌های کشور حملات سایبری شده است مدیرعامل انویدیا: هوش مصنوعی نحوه انجام ۱۰۰ درصد کار‌ها را تغییر می‌دهد «همراهان» (Companions): قابلیت جدید Super Grok برای مشترکین صحبت‌های جدید سخنگوی دولت درباره ارائه اینترنت آزادتر به خبرنگاران و احتمال رفع فیلتر تلگرام (۲۴ تیر ۱۴۰۴) Sun Day: اپ جدید جک دورسی برای ثبت ویتامین D دریافتی فرد اضافه‌شدن ویژگی‌های جدید به برنامه‌های آفیس ویندوز ۱۰ از سال ۲۰۲۶ متوقف می‌شود ویدئو | وزارت ارتباطات درباره اختلال مسیریاب‌ها: متوجه سختی وارد شده به مردم هستیم! چرا باید برای رسیدن به بهترین پاسخ از چندین هوش مصنوعی استفاده کرد؟ گوگل می‌خواهد ChromeOS و اندروید را با هم ادغام کند ویوو ایکس فولد ۵، سبک‌ترین گوشی تاشدنی کتابی دنیا، معرفی شد + مشخصات اپل آیفون ۱۷ را چه زمانی معرفی می‌کند؟ ماجرای اختلال در دامنه‌های ir چه بود؟ (۲۳ تیر ۱۴۰۴) غم و اندوه فصل تابستان یک حقیقت واقعی است! محققان ایمپلنت هوشمندی ساخته‌اند که به‌طور خودکار در بدن بیماران دیابتی دارو آزاد می‌کند
سرخط خبرها

پیام‌رسان بله با ۱۵ میلیون تماس در ماه

  • کد خبر: ۲۰۸۰۷۳
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
پیام‌رسان بله با ۱۵ میلیون تماس در ماه
به صورت روزانه ۵۰۰ هزار تماس صوتی و تصویری در اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملّی ایران برقرار می‌شود.

گزارش آگهی

ماهانه ۱۵ میلیون تماس صوتی و تصویری در این اپلیکیشن برقرار می‌شود و در عین حال رضایت کاربران که در پایان تماس توسط خودشان ثبت می‌گردد، ۸۰ درصد است.

امین تجملیان، قائم مقام اپلیکیشن بله، دربارهٔ آمار قابل‌توجه تماس در بله، اضافه کرد: «تماس‌هایی که در تعطیلات آذر به‌خاطر آلودگی هوا، برقرار شد؛ بدون کاهش رضایت بوده است. در آن ایام به صورت روزانه میزبان تقریباً ۱۰۰ هزار تماس بیشتر در بله بوده‌ایم.»

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با خارج از کشور یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های تماس در بله محسوب می‌شود که برقراری ارتباط تصویری را با دوستان و عزیزانی که فاصله‌ٔ زیادی با یکدیگر دارند به‌راحتی فراهم می‌کند.

به نقل از روابط‌عمومی این اپلیکیشن، ویژگی‌های مهمی از قبیل تماس گروهی تا ۲۰ نفر و امکان تشکیل جلسات و ویدئو کنفرانس، به‌اشتراک‌گذاشتن صفحهٔ دستگاه (‌screen share) و ساخت لینک در بله امکان‌پذیر است. علاوه‌بر این، با قابلیت «دعوت مخاطبین به تماس» می‌توان با افرادی که عضو یک گروه نیستند،  بدون نیاز به ساخت گروه، تماس برقرار کرد یا آن‌ها را به یک تماس دیگر اضافه کرد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی سبب شده تا بسیاری از کسب‌وکارها به فکر داشتن نیروهای متخصص و برقراری ارتباط با افرادی در دیگر شهرها و سایرکشو‌رها باشند و بتوا‌نند از راه دور و غیرحضوری با آن‌ها همکاری کنند. در چنین حالتی باید نرم‌افزاری را شناسایی کنند که علاوه بر برقراری ارتباط به عنوان یک پیام‌رسان، در ایران نیز در دسترس‌ باشد تا به بهترین شکل و با کیفیت بالا در بستری ایمن و مطمئن ارتباط خود را برقرار کنند.

در همین راستا، یکی از نقاط تأثیرگذار برای تماس تصویری دوران همه‌گیری کرونا بود که بسیاری از افراد مجبور به خانه‌نشینی بودند و درصد زیادی از کارمندان به‌صورت دورکار (از راه دور) وظایف خود را انجام می‌دادند. بعد از دوران شیوع کرونا نیز نیاز و عادت مردم، آن‌ها را به سمت اپلیکیشن‌هایی که دارای این قابلیت بودند، سوق داد. 

اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملّی ایران، با تلاش برای تبدیل‌شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران علاوه بر خدمات بانکی و پرداختی خود، بر ویژگی پیام‌رسانی و ارتباطی مانند تماس صوتی و تصویری تمرکز کرده است تا مردم تمامی نیاز‌های ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خود را با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->