سری گلکسی S25 سامسونگ رونمایی شد| اعلام قیمت و تاریخ عرضه پرچم‌دار جدید رقابت انسان‌ها و ربات‌ها در نیمه‌ماراتن چین نسخه تکامل‌یافته ماهواره کوثر سال آینده به فضا پرتاب می‌شود گروه «تپسل» اپلیکیشن «کافه بازار» را خرید تجار بالاخره می‌توانند آیفون‌هایی را که شناسه‌شان باز شده، ثبت سفارش کنند توکن PX «نات پیکسل» لیست شد + قیمت اولیه راس اولبریکت کیست؟ | خالق موفق‌ترین دارک‌وب خریدوفروش مواد مخدر ترامپ برای راس اولبریکت، خالق وب‌سایت «جاده‌ی ابریشم»، فرمان عفو صادر کرد استعفای رئیس ناسا آمریکا همزمان با آغاز دولت دوم ترامپ فرهنگستان جایگزین «فوروارد» را معرفی کرد ترامپ دستور بایدن برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی را لغو کرد آیا رمزارزها در نوسان‌ نرخ ارز اثرگذار هستند؟ بیش از ۵۷ هزار حمله سایبری در پاییز ۱۴۰۳ علیه ایران اتفاق افتاد+جزئیات با حمایت ترامپ، ممنوعیت تیک تاک در آمریکا برداشته شد پیام هکرها برای کسب‌وکارهای رژیم صهیونیستی: «غزه پیروز است!» مدت ریلزهای اینستاگرام به ۳ دقیقه‌ افزایش یافت پشتیبانی از فناوری صوتی Eclipsa به گوگل کروم و اندروید می‌آید آمریکایی‌ها بعد از ممنوعیت تیک تاک در کشورشان، از چه سرویسی استفاده می‌کنند؟ امکان رجیستری آیفون‌های فعال قبل از مصوبه دولت فراهم شد (۳۰ دی ۱۴۰۳) چرا فعالیت تیک تاک در آمریکا متوقف شد؟ + حواشی و واکنش‌ها جزئیاتی تازه از پرونده پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، در فرانسه (۲۹ دی ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیام‌رسان بله با ۱۵ میلیون تماس در ماه

  • کد خبر: ۲۰۸۰۷۳
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
پیام‌رسان بله با ۱۵ میلیون تماس در ماه
به صورت روزانه ۵۰۰ هزار تماس صوتی و تصویری در اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملّی ایران برقرار می‌شود.

گزارش آگهی

ماهانه ۱۵ میلیون تماس صوتی و تصویری در این اپلیکیشن برقرار می‌شود و در عین حال رضایت کاربران که در پایان تماس توسط خودشان ثبت می‌گردد، ۸۰ درصد است.

امین تجملیان، قائم مقام اپلیکیشن بله، دربارهٔ آمار قابل‌توجه تماس در بله، اضافه کرد: «تماس‌هایی که در تعطیلات آذر به‌خاطر آلودگی هوا، برقرار شد؛ بدون کاهش رضایت بوده است. در آن ایام به صورت روزانه میزبان تقریباً ۱۰۰ هزار تماس بیشتر در بله بوده‌ایم.»

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با خارج از کشور یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های تماس در بله محسوب می‌شود که برقراری ارتباط تصویری را با دوستان و عزیزانی که فاصله‌ٔ زیادی با یکدیگر دارند به‌راحتی فراهم می‌کند.

به نقل از روابط‌عمومی این اپلیکیشن، ویژگی‌های مهمی از قبیل تماس گروهی تا ۲۰ نفر و امکان تشکیل جلسات و ویدئو کنفرانس، به‌اشتراک‌گذاشتن صفحهٔ دستگاه (‌screen share) و ساخت لینک در بله امکان‌پذیر است. علاوه‌بر این، با قابلیت «دعوت مخاطبین به تماس» می‌توان با افرادی که عضو یک گروه نیستند،  بدون نیاز به ساخت گروه، تماس برقرار کرد یا آن‌ها را به یک تماس دیگر اضافه کرد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی سبب شده تا بسیاری از کسب‌وکارها به فکر داشتن نیروهای متخصص و برقراری ارتباط با افرادی در دیگر شهرها و سایرکشو‌رها باشند و بتوا‌نند از راه دور و غیرحضوری با آن‌ها همکاری کنند. در چنین حالتی باید نرم‌افزاری را شناسایی کنند که علاوه بر برقراری ارتباط به عنوان یک پیام‌رسان، در ایران نیز در دسترس‌ باشد تا به بهترین شکل و با کیفیت بالا در بستری ایمن و مطمئن ارتباط خود را برقرار کنند.

در همین راستا، یکی از نقاط تأثیرگذار برای تماس تصویری دوران همه‌گیری کرونا بود که بسیاری از افراد مجبور به خانه‌نشینی بودند و درصد زیادی از کارمندان به‌صورت دورکار (از راه دور) وظایف خود را انجام می‌دادند. بعد از دوران شیوع کرونا نیز نیاز و عادت مردم، آن‌ها را به سمت اپلیکیشن‌هایی که دارای این قابلیت بودند، سوق داد. 

اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملّی ایران، با تلاش برای تبدیل‌شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران علاوه بر خدمات بانکی و پرداختی خود، بر ویژگی پیام‌رسانی و ارتباطی مانند تماس صوتی و تصویری تمرکز کرده است تا مردم تمامی نیاز‌های ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خود را با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->