جنگ قدرت‌‌ها: نگاهی به اختلافات اخیر ایلان ماسک و دونالد ترامپ ویدئو | تست نینتندو سوییچ ۲ دربرابر آسیب‌پذیری و خط‌وخش شرکت متا می‌خواهد برای مصرف برق مراکز داده و هوش‌ مصنوعی‌اش انرژی هسته‌ای بخرد ادوبی اپلیکیشن اندروید فتوشاپ را به‌صورت آزمایشی منتشر کرد بسته‌های ویژه همراه اول ویژه عرفه تا اربعین ۱۴۰۴ + روش فعالسازی بخش زیادی از ثروت ۲۰۰ میلیارد دلاری بیل گیتس برای توسعه آفریقا صرف می‌شود به‌کارگیری پهپادها و هوش مصنوعی برای رصد حریم تهران خبرهایی از دردست‌ساخت‌بودن نسخه چندنفره بازی مرد عنکبوتی چین اولین ربات انسان‌نمای نظافت‌گر هتل را رونمایی کرد + فیلم آیا XChat همان‌قدر که ایلان ماسک ادعا می‌کند امنیت دارد؟ نامه وزارت اقتصاد به رئیس‌جمهور درباره ممنوعیت همکاری داروخانه‌ها با پلتفرم‌های توزیع دارو مایکروسافت قوانین ویندوز ۱۱ برای پورت‌های USB-C را تغییر داد بهرام عکاشه، نخستین استاد زلزله‌شناسی ایران درگذشت NotebookLM: ده نکته طلایی برای استادشدن در ابزار قدرتمند گوگل + راهنما به‌زودی امکان پرداخت با ریال دیجیتال در فروشگاه‌های اینترنتی فراهم می‌شود معرفی بازی Tofu Drifter + دانلود اندروید و IOS هشدار مایکروسافت به کاربران اپلیکیشن Authenticator: رمزهای عبور خود را ذخیره کنید واردات همه برند‌های گوشی همراه آزاد شد (۱۰ خرداد ۱۴۰۴) شرکت ایکس سرویس پیام‌رسان XChat را برای برخی کاربران فعال کرد نمونه ارتقایافته ماهواره کوثر آماده پرتاب می‌شود
سرخط خبرها

پیام‌رسان بله با ۱۵ میلیون تماس در ماه

  • کد خبر: ۲۰۸۰۷۳
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
پیام‌رسان بله با ۱۵ میلیون تماس در ماه
به صورت روزانه ۵۰۰ هزار تماس صوتی و تصویری در اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملّی ایران برقرار می‌شود.

گزارش آگهی

ماهانه ۱۵ میلیون تماس صوتی و تصویری در این اپلیکیشن برقرار می‌شود و در عین حال رضایت کاربران که در پایان تماس توسط خودشان ثبت می‌گردد، ۸۰ درصد است.

امین تجملیان، قائم مقام اپلیکیشن بله، دربارهٔ آمار قابل‌توجه تماس در بله، اضافه کرد: «تماس‌هایی که در تعطیلات آذر به‌خاطر آلودگی هوا، برقرار شد؛ بدون کاهش رضایت بوده است. در آن ایام به صورت روزانه میزبان تقریباً ۱۰۰ هزار تماس بیشتر در بله بوده‌ایم.»

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با خارج از کشور یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های تماس در بله محسوب می‌شود که برقراری ارتباط تصویری را با دوستان و عزیزانی که فاصله‌ٔ زیادی با یکدیگر دارند به‌راحتی فراهم می‌کند.

به نقل از روابط‌عمومی این اپلیکیشن، ویژگی‌های مهمی از قبیل تماس گروهی تا ۲۰ نفر و امکان تشکیل جلسات و ویدئو کنفرانس، به‌اشتراک‌گذاشتن صفحهٔ دستگاه (‌screen share) و ساخت لینک در بله امکان‌پذیر است. علاوه‌بر این، با قابلیت «دعوت مخاطبین به تماس» می‌توان با افرادی که عضو یک گروه نیستند،  بدون نیاز به ساخت گروه، تماس برقرار کرد یا آن‌ها را به یک تماس دیگر اضافه کرد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی سبب شده تا بسیاری از کسب‌وکارها به فکر داشتن نیروهای متخصص و برقراری ارتباط با افرادی در دیگر شهرها و سایرکشو‌رها باشند و بتوا‌نند از راه دور و غیرحضوری با آن‌ها همکاری کنند. در چنین حالتی باید نرم‌افزاری را شناسایی کنند که علاوه بر برقراری ارتباط به عنوان یک پیام‌رسان، در ایران نیز در دسترس‌ باشد تا به بهترین شکل و با کیفیت بالا در بستری ایمن و مطمئن ارتباط خود را برقرار کنند.

در همین راستا، یکی از نقاط تأثیرگذار برای تماس تصویری دوران همه‌گیری کرونا بود که بسیاری از افراد مجبور به خانه‌نشینی بودند و درصد زیادی از کارمندان به‌صورت دورکار (از راه دور) وظایف خود را انجام می‌دادند. بعد از دوران شیوع کرونا نیز نیاز و عادت مردم، آن‌ها را به سمت اپلیکیشن‌هایی که دارای این قابلیت بودند، سوق داد. 

اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملّی ایران، با تلاش برای تبدیل‌شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران علاوه بر خدمات بانکی و پرداختی خود، بر ویژگی پیام‌رسانی و ارتباطی مانند تماس صوتی و تصویری تمرکز کرده است تا مردم تمامی نیاز‌های ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خود را با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->