ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی سهم اندک ادبیات معاصر در دانشگاه مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض»
سرخط خبرها

ماجرای تغییر موسیقی تبلیغات تلویزیونی بعد از ۱۵ سال + آهنگ جدید

  • کد خبر: ۲۰۸۴۸۹
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
ماجرای تغییر موسیقی تبلیغات تلویزیونی بعد از ۱۵ سال + آهنگ جدید
به تازگی موسیقی تبلیغات بازرگانی تلویزیون که ۱۵ سال تغییر نکرده بود و به یک نوستالژی تبدیل شده بود، تغییر کرده است؛ آهنگ جدید را شهرام منظمی با هویت ایرانی ساخته است.

به گزارش شهرآرانیوز - نخستین جشنواره آگهی‌های بازرگانی در روز دوم بهمن ماه با عنوان جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی برگزار شد که در جریان آن از موسیقی جدید میان تبلیغات تلویزیونی رونمایی شد. موسیقی جدید قبل و بعد از پخش تبلیغات تلویزیونی شنیده خواهد شد.

پیشتر این بحث در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح شده بود که چرا صداوسیما حاضر نیست بخشی از درآمد حاصل از تبلیغات را صرف ساخت یک قطعه اورجینال برای تیزر اولیه این بخش کند؛ چراکه سال‌ها بود که بخشی از یک آهنگ انگلیسی در این تیزر پخش می‌شد.

این آهنگ با عنوان «Deborah Henson Conant» توسط گروه «Caught In The Act» ساخته شده بود که متشکل از چهار جوان انگلیسی است که سال ۱۹۹۲ فعالیتش را شروع کردند.

قطعه جدید با تاکید بر ایجاد هویت ایرانی در آگهی‌های بازرگانی توسط شهرام منظمی ساخته شده است.

در ویدیوی زیر موسیقی جدید به همراه گفتگو با سازنده این اثر را مشاهده می‌کنید:

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->