چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

صدور حکم اعدام برای مرد شیطان‌صفت پس از تعرض به دختر خوانده‌اش

  • کد خبر: ۲۰۹۳۳۸
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
صدور حکم اعدام برای مرد شیطان‌صفت پس از تعرض به دختر خوانده‌اش
مرد میانسال که پیشتر به جرم تجاوز به اعدام محکوم شده، اما نجات پیدا کرده بود برای بار دوم این جرم را تکرار کرد و این بار هم به اعدام محکوم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، متهم با شکایت دختر‌خوانده‌اش بازداشت شد. دختر ۱۴ ساله که به‌تن‌هایی به پلیس مراجعه کرده بود مدعی شد پدرخوانده‌اش به او تجاوز کرده است. او گفت: پدرخوانده‌ام به من تجاوز می‌کند. موضوع را به مادرم گفته‌ام؛ اما توجه نکرده است و حالا درخواست کمک دارم.

وقتی ماموران مرد میانسال را بازداشت کردند او منکر همه چیز شد، اما نتیجه آزمایش‌های پزشکی قانونی نشان می‌داد دختر ۱۴ ساله به نام روژین واقعیت را می‌گوید.

به این ترتیب، پرونده به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. دختر نوجوان به قضات گفت: چند سال قبل مادرم از پدرم جدا شد. من با مادرم زندگی می‌کردم، چون پدرم اعتیاد داشت و نمی‌توانستم با او زندگی کنم. مدتی از ازدواج دوباره مادرم گذشته بود که پدرخوانده‌ام چند بار به اتاقم آمد و به من تعرض کرد. اوایل آن‌قدر حالم بد بود که حتی نمی‌توانستم به مادرم چیزی بگویم تا اینکه تصمیم گرفتم به این وضعیت پایان دهم. موضوع را به مادرم گفتم. عصبانی شد و گفت تهمت می‌زنی و دیگر نباید درباره این موضوع با کسی حرفی بزنی.

دختر نوجوان در ادامه گفت: ناپدری‌ام آن‌قدر وقیح شده بود که دیگر موضوع را پنهان نمی‌کرد. وقتی دیدم مادرم کمکم نمی‌کند تصمیم گرفتم خودم شکایت کنم.

وقتی مادر روژین احضار شد ابتدا انکار کرد که در جریان این اتفاق تلخ قرار داشته، اما وقتی مدارک دادگاه را دید، اعتراف کرد که می‌دانسته چه بلایی سر دخترش آمده است. او گفت: از ترس اینکه دوباره تنها و بی‌خانه بمانم سکوت کردم. من نمی‌خواستم دخترم اذیت شود.

مرد میانسال همچنان اتهام را قبول نمی‌کرد تا اینکه تحقیقات نشان داد این مرد سابقه تجاوز دارد. بررسی سوابق متهم نشان داد او چند سال قبل به جرم تجاوز به دختر نوجوان خودش به اعدام محکوم شده و قبل از اجرای حکم با توجه به اینکه توبه کرده و دخترش هم شکایتش را پس گرفته از زندان آزاد شده است.

دختر متهم برای ادای توضیحات به دادگاه احضار شد. او گفت: پدرم به من تجاوز می‌کرد. من شکایت کردم و خواستار برخورد قانون با پدرم شدم. پدرم در آن زمان از مادرم جدا شده بود، وقتی به اعدام محکوم شد با من تماس گرفت و گفت که توبه کرده و بعد هم همه اموالش را به نام من کرد. من هم شکایتم را پس گرفتم. هرچند او به من تجاوز کرده بود، اما پدرم بود و دوستش داشتم. او بعد از مدتی که از زندان آزاد شد با زنی دیگر ازدواج کرد و حالا شنیده‌ام دوباره به دخترخوانده‌اش تجاوز کرده است.

هرچند متهم منکر همه چیز بود، اما مدارک موجود در پرونده و شواهد به‌دست‌آمده نشان می‌داد مرد میانسال به دخترخوانده‌اش تجاوز کرده است و پزشکی قانونی نیز از روی دی‌ان‌ای این موضوع را تایید کرد. در نهایت قضات شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران وارد شور شدند و متهم را به اعدام محکوم کردند. این دومین بار است که او به خاطر تجاوز به اعدام محکوم می‌شود.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->