موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان راه‌اندازی ۶۰۵ پویش مردمی برای کاشت درخت در خراسان رضوی رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ آمار بالای پوسیدگی دندان در کودکان ایرانی | ۲۰ توصیه مهم و کاربردی برای مراقبت از دندان کودک دلایلی که موجب تلخی دهان می‌شود + راهکار‌هایی برای رفع آن با تغییر رنگ زبان‌تان، بفهمید که چه بیماری دارید زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد
سرخط خبرها

سرمای هوا حرکت دو قطار مسافربری سرخس را متوقف کرد (۱۴ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۹۹۳۸
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
سرمای هوا حرکت دو قطار مسافربری سرخس را متوقف کرد (۱۴ بهمن ۱۴۰۲)
فرماندار سرخس از متوقف شدن حرکت دو قطار مسافربری این شهرستان به‌دلیل برودت هوا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن نوری‌زاده اظهار کرد: حرکت قطار مسافری رام شب ساعت ۱۸:۵۵ امروز (۱۴ بهمن ماه) از مشهد به سرخس و رام ۵:۵۵ فردا صبح (۱۵ بهمن ماه) از سرخس به مشهد به‌دلیل برودت هوا حذف شده است.

وی با بیان اینکه این تصمیم برای حفظ سلامتی مسافران و جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی گرفته شده است، گفت: با توجه به بارش برف و نزولات آسمانی تمام اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان به حالت آماده‌باش درآمده‌اند، البته مشکل خاصی در این شهرستان نداریم.

فرماندار سرخس همچنین از بازدید جاده اصلی و جاده‌های روستایی به‌دلیل بارش برف و باران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به بارش باران و برف در سرخس، از جاده اصلی و جاده‌های دهستان کل بی‌بی و دهستان پل خاتون و شهر مزداوند بازدید شد.

وی افزود: وضعیت روستای شورلق و سپس محور‌های روستایی بزنگان و پسکمر و راهدارخانه مزداوند مورد بازدید قرار گرفت و مشکل خاصی گزارش نشد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->