اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

انتشار عمومی قابلیت اشتراک‌گذاری پست کانال‌های واتس‌اپ در استاتوس

  • کد خبر: ۲۱۰۲۷۴
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
انتشار عمومی قابلیت اشتراک‌گذاری پست کانال‌های واتس‌اپ در استاتوس
قابلیتی که چند وقت پیش در نسخه بتای واتس‌اپ منتشر شده بود، حالا به صورت عمومی در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز از زمان آغاز فعالیت کانال‌ها در واتس‌اپ، این اپلیکیشن شرکت متا روی چند ویژگی مختلف درحال کار است که برخی از این ویژگی‌ها به صورت رسمی در دسترس قرار گرفته‌اند. تقریبا ۱ ماه پیش (دی ۱۴۰۲) واتس‌اپ قابلیت اشتراک‌گذاری پست کانال‌ها در استاتوس را برای کاربران بتا منتشر کرد. حالا پس از گذشت چندین هفته، این قابلیت برای عموم کاربران به صورت رسمی منتشر شده است.

به گزارش Android Police، چند روزی است که واتس‌اپ قابلیت به اشتراک‌گذاری پست‌های کانال‌ها را به‌صورت رسمی در نسخه‌های اندروید و iOS در دسترس قرار داده است. واتس‌اپ این ویژگی را از طریق پیج رسمی خود به کاربران اطلاع داده است.

نحوه استفاده از قابلیت اشتراک‌گذاری مطالب کانال‌های واتس‌اپ

انتشار عمومی قابلیت اشتراک‌گذاری پست کانال‌های واتس‌اپ در استاتوس

واتس‌اپ در صفحه سوالات متداول (FAQ) برای کاربران دسکتاپ، اندروید و iOS توضیح داده است که چگونه مطالب یک کانال را کاربران به‌عنوان استاتوس در پیج خودشان پست کنند. در اندروید کافی است دستتان را بر روی پست مدنظر یک کانال نگه دارید، سپس بالا سمت راست گزینه‌ای که به شکل یک پیکان دیده می‌شود را لمس کنید. نهایتاً لیستی از مخاطبین و چت‌های اخیر برای شما ظاهر خواهد شد و می‌توانید آن پست را برای دیگران بفرستید یا آن را در پیج شخصی استاتوس کنید.

اگرچه واتس‌اپ اعلام کرده که این قابلیت در نسخه وب هم در دسترس است، اما فعلاً خبری از این ویژگی در نسخه تحت وب نیست. احتمالاً خیلی زود کاربران نسخه وب نیز از این ویژگی بهره‌مند خواهند شد.

قابلیت‌هایی مثل کانال‌ها برای توسعه و پیشرفت واتس‌اپ بسیار مهم هستند؛ زیرا این اپلیکیشن سعی در رقابت با شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل تلگرام دارد. این اپلیکیشن پس از اینکه توسط شرکت متا در سال ۲۰۱۴ خریداری شد، پیشرفت قابل توجهی کرده، اما بسیاری از کاربران پیش‌بینی می‌کنند که شاید در آینده این اپلیکیشن جایگاه خود را در بین شبکه‌های اجتماعی محبوب از دست بدهد. باید دید که این قابلیت‌ها قادر به افزایش محبوبیت واتس‌اپ می‌شوند یا خیر.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->