افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فعالیت اماکن اقامتی، تفریحی و سایت‌های جذب مسافر ممنوع است

  • کد خبر: ۲۱۰۴۴
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
فعالیت اماکن اقامتی، تفریحی و سایت‌های جذب مسافر ممنوع است
استاندار خراسان رضوی گفت: فعالیت تمامی اماکن تجمعی، اقامتی، تفریحی، بقاع متبرکه، تالار‌های عروسی، عزاداری به همراه سایت‌های فعال در زمینه جذب مسافر ممنوع شده است.

به گزارش  شهرآرانیوز، علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه بیست و چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان اظهار کرد: حفظ جان و سلامت هموطنان و هم استانی‌های عزیز اولویت اول پیگیری‌های ستاد از برگزاری اولین جلسه تاکنون بوده است.

 

وی افزود: تمامی تصمیمات و اقدامات ستاد مبارزه با کرونا استان در راستا حفظ سلامت مردم بوده و با مشورت آیات عظام و علمای تراز اول استان، تمامی متخصصین پزشکی، صاحب نظران حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی صورت گرفته و می‌گیرد.

 

استاندار خراسان رضوی شعار کلیدی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان را پرهیز از هرگونه اجتماع و ماندن در خانه برشمرد و اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه این ستاد پیش‌بینی و پیشگیری توام با مقابله با ویروس کرونا است.

 

وی ادامه داد: ضمن تشکر صمیمانه از مردم استان و علیرغم واقف بودن به محدودیت‌ها و مشکلات موقت ایجاد شده، مجددا درخواست می‌کنم با جدی گرفتن موضوع و ماندن در منزل به خدمتگزاران خود در مبارزه با این ویروس کمک کنند.

 

رزم‌حسینی ضمن قدردانی مجدد از حافظان و جهادگران حوزه سلامت استان تصریح کرد: از صداوسیما و رسانه‌های استان درخواست می‌شود تا خدمات فراوان ارائه شده در این حوزه را اطلاع‌رسانی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ۱۴ نقطه ورودی استان و به ویژه شهر مشهد مقدس مورد غربالگری بهداشتی قرار گرفته و تیم‌ها مستقر و مشغول فعالیت هستند، تاکید کرد: فعالیت تمامی اماکن تجمعی، اقامتی، تفریحی، بقاع متبرکه، تالار‌های عروسی و عزاداری به همراه سایت‌های فعال در زمینه جذب مسافر ممنوع شده است.

 

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین به مدیران اجازه داده شده است تا نسبت به کاهش حضور سه چهارم کارکنان در قالب دورکاری اقدام کنند.

 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تمامی موارد بیان شده و بسیاری دیگر از مسائل در قالب مصوبات به صورت شبانه‌روزی پیگیری و ابلاغ می‌شود، افزود: هدف خدمتگزاران استان این است که با رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی سلامت مردم به خطر نیافتاده و از آحاد جامعه خواستار همکاری همه جانبه و درک شرایط فعلی هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->