حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

سفیر سوریه در سازمان ملل: واشنگتن از تروریسم بهره برداری می‌کند

  • کد خبر: ۲۱۰۴۹۶
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
سفیر سوریه در سازمان ملل: واشنگتن از تروریسم بهره برداری می‌کند
سفیر سوریه در سازمان ملل در سخنانی ضمن محکوم کردن تجاوزات اخیر آمریکا به خاک کشورش، این حملات را تکمیل کننده تجاوزات رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «قصی الضحاک» نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد در نیویورک در جریان نشست شورای امنیت بر رد قاطعانه همه بهانه‌های آمریکا برای توجیه تجاوز جنایتکارانه خود به خاک سوریه تاکید کرد.

طبق گزارش خبرگزاری سانا، وی گفت که هدف از این حملات آن حفاظت از ابزار‌ها و مزدوران واشنگتن در منطقه است و آمریکا از گروه‌های تروریستی و شبه نظامیان جدایی طلب در راستای دستیابی به اهدافش استفاده می‌کند.

الضحاک ادامه داد: این تجاوز که مکمل حملات مکرر اسرائیل است، سوریه را از ادامه تلاش برای آزادسازی کل خاکش از حضور نظامی غیرقانونی خارجی منصرف نخواهد کرد.

وی افزود: توجیهات آمریکا برای حملات مکرر به سوریه بر اساس تفسیر تحریف شده از مفاد منشور سازمان ملل درباره دفاع از خود است.

الضحاک ادامه داد: دولت‌های متوالی آمریکا از موقعیت خود در شورای امنیت برای ادامه مداخله در امور کشور‌ها با اولویت دادن به قانون زور استفاده کردند، بنابراین، آن‌ها مانع از کار شورا برای حفظ صلح و امنیت شدند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) بامداد شنبه اعلام کرد در پاسخ به کشته شدن سه نظامی خود در حمله هفته گذشته به پایگاه این کشور در خاک اردن، مواضعی را در سوریه و عراق هدف قرار داده است.

سنتکام مدعی هدف قرار دادن ۸۵ موضع در این تجاوزات شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->