ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب آغاز به کار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران آرمین زارعی، خواننده جوان، بستری شد + علت بازیگر «بازی تاج و تخت» درگذشت + علت فوت
سرخط خبرها

گزارشی از سومین روز جشنواره فیلم فجر مشهد (۱۷ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۰۸۶۸
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
گزارشی از سومین روز جشنواره فیلم فجر مشهد (۱۷ بهمن ۱۴۰۲)
سومین روز جشنواره فیلم فجر با بازی تیم ملی فوتبال مصادف شد که با استقبال نسبی مردم و اصجاب رسانه در سینماهای سطح شهر گذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، سومین روز از جشنواره فیلم فجر حال و هوای متفاوتی داشت. اکران فیلم‌های امروز با پخش بازی فوتبال ایران و قطر همراه بود. سینما هویزه با اکران فیلم شور عاشقی در ساعت ۱۲ و فیلم ظاهر در ساعت ۱۵ و فیلم آپاراتچی در ساعت ۲۰:۳۰ میزبان مخاطبان مشهدی بود.

سینما سیمرغ، فیلم شکار حلزون را در ساعت ۱۵ و فیلم شه‌سوار را در ساعت ۲۰:۳۰ اکران شد. سینما آفریقا که میزبان اصحاب رسانه و اهالی هنر بود نیز فیلم معجزه پروین در ساعت ۱۲ و شکار حلزون را در ساعت ۱۵ و قلب رقه را در ساعت ۲۰:۳۰ اکران کرد.

امشب، تمام سینماها میزبان مردم علاقه‌مند به فوتبال بود که برای حمایت از تیم ملی خود دور هم جمع و یکصدا تیم ملی را تشویق می‌کردند.

قلب رقه که امشب در سینما آفریقا اکران شد، روایتی جدید از سینمای ایران درباره اتفاقات گروه‌های تروریستی در کشور سوریه به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه کنندگی سعید پروینی است.

فیلم درباره محور مقاومت و رویدادهای منحصر به فردی است که در این عرصه اتفاق می افتد. رقِه از شهرهای کشور سوریه و مرکز استان رقه است که در شمال شرقی سوریه و در ساحل فرات قرار دارد.

Raqqa تقریباً ۴ سال (از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷) پایتخت داعش بوده است. بعد از پایان فیلم، اهالی هنر در گعده‌هایی که تشکیل داده بودند صحبت می‌کردند و معتقد بودند تئاتر به کمک سینما آمده است زیرا کارگردان این فیلم تجربه و تبحر زیادی در تئاتر دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->