سری گلکسی S25 سامسونگ رونمایی شد| اعلام قیمت و تاریخ عرضه پرچم‌دار جدید رقابت انسان‌ها و ربات‌ها در نیمه‌ماراتن چین نسخه تکامل‌یافته ماهواره کوثر سال آینده به فضا پرتاب می‌شود گروه «تپسل» اپلیکیشن «کافه بازار» را خرید تجار بالاخره می‌توانند آیفون‌هایی را که شناسه‌شان باز شده، ثبت سفارش کنند توکن PX «نات پیکسل» لیست شد + قیمت اولیه راس اولبریکت کیست؟ | خالق موفق‌ترین دارک‌وب خریدوفروش مواد مخدر ترامپ برای راس اولبریکت، خالق وب‌سایت «جاده‌ی ابریشم»، فرمان عفو صادر کرد استعفای رئیس ناسا آمریکا همزمان با آغاز دولت دوم ترامپ فرهنگستان جایگزین «فوروارد» را معرفی کرد ترامپ دستور بایدن برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی را لغو کرد آیا رمزارزها در نوسان‌ نرخ ارز اثرگذار هستند؟ بیش از ۵۷ هزار حمله سایبری در پاییز ۱۴۰۳ علیه ایران اتفاق افتاد+جزئیات با حمایت ترامپ، ممنوعیت تیک تاک در آمریکا برداشته شد پیام هکرها برای کسب‌وکارهای رژیم صهیونیستی: «غزه پیروز است!» مدت ریلزهای اینستاگرام به ۳ دقیقه‌ افزایش یافت پشتیبانی از فناوری صوتی Eclipsa به گوگل کروم و اندروید می‌آید آمریکایی‌ها بعد از ممنوعیت تیک تاک در کشورشان، از چه سرویسی استفاده می‌کنند؟ امکان رجیستری آیفون‌های فعال قبل از مصوبه دولت فراهم شد (۳۰ دی ۱۴۰۳) چرا فعالیت تیک تاک در آمریکا متوقف شد؟ + حواشی و واکنش‌ها جزئیاتی تازه از پرونده پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، در فرانسه (۲۹ دی ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزارت ارشاد: اطلاعات کانال‌های فعال تبلیغاتی با بیش از ۵ هزار دنبال‌کننده باید ثبت شود

  • کد خبر: ۲۱۱۴۸۰
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
وزارت ارشاد: اطلاعات کانال‌های فعال تبلیغاتی با بیش از ۵ هزار دنبال‌کننده باید ثبت شود
ساز و کار و زیرساخت‏‌های لازم برای ثبت انسان‌رسانه‌ها و کانال‌های بالای ۵ هزار دنبال‏‌کننده تبلیغاتی در سامانه الکترونیک تبلیغات فراهم شد.

به گزارش شهرآرانیوز - عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‬ گفت: ارایه خدمات به انسان‌رسانه‌ها و کانال‌های تبلیغاتی برای ساماندهی فعالان تبلیغاتی فضای مجازی در سامانه الکترونیک تبلیغات کلید خورد. در‬ این‬ طرح‬ ‬کانال‌ها و انسان‌رسانه‌های فعال تبلیغاتی با بیش از ۵ هزار نفر دنبال‌کننده، بر اساس مقررات عمومی و اختصاصی و به منظور حفظ حقوق مخاطبان، شناسایی و اطلاعات آن‌ها ثبت می‌‏شود.

وی افزود: در طرح‬ ارایه خدمات به انسان‌رسانه‌ها و کانال‌های تبلیغاتی به منظور حفظ حریم قانونی افراد و انجام مناسب امور تبلیغاتی در فضای مجازی و در راستای وظایف و تکالیف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار گرفته و در گام نخست از تمامی فعالان این حوزه اعم از پیام‏‌رسان‏‌ها، سکوها، واسطه‏‌های تبلیغاتی و سایر دست‏اندرکاران این حوزه خواسته شده است مجوز فعالیت‏‌های تبلیغاتی خود را اخذ و در چارچوب قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور فعالیت کنند.

مدیر کل تبلیغات و اطلاع‏‌رسانی وزارت ارشاد با اشاره به لزوم و تبعیت تمامی تولیدکننده‏‌ها، واسطه‏‌ها و رسانه‏‌های تبلیغاتی از قانون گفت: محتوای تبلیغات تجاری مطابق با مقررات عمومی و سیاست‏‌ها و اسناد بالادستی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبیین و تنظیم شده و نظارت بر حسن انجام آن نیز از مسیر همراهی و هم‌‏افزایی با فعالان این حوزه میسر خواهد شد. در همین ارتباط، نشست‏‌های تخصصی با فعالان و ذی‏نفعان این حوزه برگزار می‌شود.

محمدیان گفت: ساز و کار و زیرساخت‏‌های لازم برای ثبت انسان‌رسانه‌ها و کانال‌های بالای ۵ هزار دنبال‏‌کننده تبلیغاتی در سامانه الکترونیک تبلیغات فراهم شده و خدمات لازم به این افراد تنها با ثبت مشخصات و به صورت آنی، انجام‏‌پذیر شده است. در طرح ارائه خدمات به انسان‌رسانه‌ها و کانال‌های تبلیغاتی، پیام‌رسان‌های خارجی و داخلی با هم تفاوت ندارند و هر فعال تبلیغاتی در هر یک از بستر‌ها و شبکه‌های اجتماعی مشمول این طرح خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->