زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم + فیلم عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه تاکید کرد سندرز خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادران خود را از دست می‌دهند چهار موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا شلیک شد گانتس: تا این لحظه پاسخ رسمی درباره توافق تبادل دریافت نکرده‌ایم ملاقات امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در گامبیا قرار گرفتن نام زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه آخرین خبرها از توافق حماس و رژیم صهیونیستی برای آتش‌بس در غزه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سفیر ایران در عراق: بسیاری از مقامات برای عملیات «وعده صادق» به ما تبریک گفتند ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد آیت‌الله علم‌الهدی: امامت سیاسی، دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود | ضرورت واکاوی فلسفه مظلومیت ائمه اطهار (ع) تصاویری از ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد وزیر خارجه آمریکا: منتظر موافقت حماس با آتش‌بس هستیم اردوغان: هدف ما از توقف تجارت با اسرائیل، مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان بازدید کرد سپاه از بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم خبرداد حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
سرخط خبرها

هریس: برای ریاست جمهوری به جای بایدن آماده‌ام

  • کد خبر: ۲۱۱۵۰۲
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
هریس: برای ریاست جمهوری به جای بایدن آماده‌ام
معاون رئیس جمهوری آمریکا در میانه تردید‌ها نسبت به سلامتی جو بایدن اعلام کرد که برای ریاست جمهوری به جای بایدن آماده است.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون رئیس‌جمهور در مصاحبه‌ای به روزنامه وال استریت ژورنال گفت که در میان نگرانی‌ها درباره سن بایدن، برای ریاست‌جمهوری آماده است.

هریس در پاسخ به اینکه متقاعد کردن رأی‌دهندگان برای اینکه وی صلاحیت جایگزین شدن با بایدن را دشوار می‌داند، بیان کرد: "من آماده خدمت هستم. هیچ تردیدی در این خصوص وجود ندارد.

هریس در این مصاحبه گفت، آن‌هایی که کار او را می‌بینند، به طور کامل از ظرفیت او برای رهبری آگاه هستند. هریس در ماه سپتامبر نیز نسبت به جایگزین شدن با بایدن اعلام آمادگی کرده بود.

درست چند روز پیش بازپرس ویژه پرونده پیدا شدن اسناد محرمانه در خانه و دفتر شخصی جو بایدن، ابهامات جدیدی در مورد سن و قابلیت‌های ذهنی رئیس جمهور آمریکا مطرح کرده است. در گزارش رابرت هور، بازپرس ویژه، بایدن "مردی مسن با حافظه ضعیف" عنوان شده است.

اما بایدن روز پنجشنبه در یک نشست خبری از حافظه و آمادگی ذهنی خود برای خدمت در کاخ سفید دفاع کرد.
انتشار فیلم‌ها و تصاویر متعدد از رفتار‌های عجیب و غریب بایدن، زمین خوردن او در صحنه‌های مختلف و جملات پرت و پلای او در پاسخ به برخی سوالات خبرنگاران در کنار مباحثات گوناگون در خصوص مقوله سن و صلاحیت‌های ذهنی لازم برای انجام وظایف ریاست‌جمهوری را باید از جمله این تلاش‌ها در رسانه‌ها دانست.

البته این خود نیز شایان توجه است که رفتار‌های بایدن ۸۱ ساله به عنوان کهنسال‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده، واقعاً در پرداخت رسانه‌ها به این موضوع نقش داشته، اما به نظر می‌رسد چنانچه چنین رفتار‌هایی از او سر نمی‌زد باز هم رسانه‌های نزدیک به حزب دموکرات، این احتمال را که او نتواند از عهده انجام وظایفش برآید در نظر می‌گرفتند و درباره گزینه‌های جایگزین او فرضیه‌پردازی می‌کردند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->