سرخط خبرها

زندگی اعضای گروه موسیقی «بیتلز» فیلم سینمایی می‌شوند

  • کد خبر: ۲۱۳۲۰۶
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
زندگی اعضای گروه موسیقی «بیتلز» فیلم سینمایی می‌شوند
«سم مندس» کارگردان انگلیسی برنده اسکار، چهار فیلم درباره هر یک از اعضای گروه موسیقی معروف «بیتلز» می‌سازد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کمپانی سونی پیکچرز که این فیلم‌ها را تامین مالی و توزیع خواهد کرد، قرار است، آن‌ها را در سال ۲۰۲۷ اکران کند.

هر فیلم داستانی این گروه موسیقی را از دیدگاه اعضای مختلف روایت می‌کند و شرکت اپل، پل مک‌کارتنی، رینگو استار و خانواده‌های جان لنون و جورج هریسون، برای نخستین بار حقوق داستان و موسیقی این گروه را در اختیار سازندگان قرار می‌دهند.

بنابر اعلام اسکرین، «سم مندس» در کنار «پیپا هریس» و «جولی پاستور» از کمپانی نیل استریت پروداکشنز تهیه کنندگی این فیلم‌ها را بر عهده خواهد داشت.

«تام راثمن» رئیس هیات مدیره و مدیر عامل گروه سونی پیکچرز، در این باره گفت: «رویداد‌های سینمای تئاتر امروز باید از نظر فرهنگی تاثیرگذار باشند. ایده جسورانه و در مقیاس بزرگ مندس هماهنگ کردن تیم فیلم‌سازی او با موسیقی و داستان‌های چهار مرد جوان که دنیا را تغییر دادند، تماشاگران را در سراسر جهان تکان خواهد داد».



«بیتلز» گروه انگلیسی راک بود که اعضای آن «جان لنون»، «پل مک‌کارتنی»، «جورج هریسون» و «رینگو استار» (از سال ۱۹۶۲) بودند. این چهار هنرمند در دهه ۱۹۶۰ فعالیت خود را آغاز کردند و بعد از ۱۰ سال همکاری، در سال ۱۹۷۰ میلادی از هم جدا شدند.

«سم مندس» ساخت فیلم‌هایی، چون «زیبایی آمریکایی» (که برای آن اسکار بهترین کارگردانی دریافت کرد)، «جاده‌ای به تباهی»، «جاده انقلابی»، «اسکال فال» و «اسپکتر» از مجموعه جیمز باند و درام جنگی «۱۹۱۷» را در کارنامه دارد.

«مندس» علاوه بر کسب اسکار کارگردانی، سه بار نامزد جایزه اسکار دیگر نیز شده است و چندین جایزه بفتا، گلدن گلوب و جوایز تئاتر تونی و اولیویه را نیز دریافت کرده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->