سد دز پُر شد | احتمال افزایش خروجی سد دز وجود دارد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آزادراه تهران شمال مسدود شد + علت (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقوع سیل در شبستر آذربایجان شرقی + فیلم (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرریز شدن سد مخزنی دویرج دهلران ایلام + فیلم مسئولان در تدارک اجرای مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی واریز خواهد شد اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان مشهدی (۱۴ اردیبهشت) مرگ ۲ نفر براثر مسمومیت با گاز در ساری (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۲۰۶ در فکوری| آتش نشانان دو محبوس حادثه را نجات دادند (۱۴ اردیبهشت) جاده چالوس یک طرفه شد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد (۱۴ اردیبهشت) زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است
سرخط خبرها

احتمال لغو پروازهای ورودی به مشهد/هتل ها برای پذیرش بیماران مبتلا، در حالت آماده باش

  • کد خبر: ۲۱۳۲۴
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
احتمال لغو پروازهای ورودی به مشهد/هتل ها برای پذیرش بیماران مبتلا، در حالت آماده باش
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در صورت نیاز به ناچار در گام اول از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های بخش دولتی و در گام بعدی از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدصادق براتی امروز دوشنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۳۹۸ در جلسه کمیته گردشگری و زائران ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در استان با بیان این مطلب افزود: استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا در شرایط بحرانی قرار دارد و اگر افراد بهبود یافته به منازل بروند ضریب انتشار ویروس افزایش می‌یابد.
او ادامه داد: تاکنون بخش خصوصی همکاری بسیار خوبی در اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی و مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و عبور از شرایط بحرانی کنونی داشته است.

براتی افزود: فرم اعلام ظرفیت و همکاری برای هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها ارسال شده، البته هتل‌های دولتی یا وابسته به دولت چنانچه اعلام آمادگی نکنند و نیاز باشد اجبارا از فضای آن‌ها استفاده خواهد شد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی یادآورشد: در صورت نیاز به ناچار در گام اول از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های بخش دولتی و در گام بعدی از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهد شد.

براتی یادآور شد: در ۱۴ نقطه از ورودی‌های استان طی هفته گذشته محدودیت و نظارت اعمال می‌شود و با وجود خواهش‌های مکرر از مردم سراسر کشور برای نیامدن به مشهد، متاسفانه هنوز هم برخی مسافران به مشهد می‌آیند.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به فعالیت‌های این ستاد اظهار کرد: وظایف و فعالیت‌های این ستاد با توجه به شرایط بحرانی استان دو برابر سال‌های گذشته است، چون امسال امکان پذیرش مسافر وجود ندارد و هر مسافری که وارد مشهد شود احتمال ناقل بودن یا آلوده شدن او وجود دارد.

براتی با اشاره به تعطیلی مراکز اقامتی رسمی در استان یادآورشد: امسال با توجه به شرایط برخی از افراد که به توصیه و تاکید‌ها توجه نکرده و به مشهد مسافرت می‌کنند به سمت خانه مسافر‌های غیرمجاز خواهند رفت که باید نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های پیشگیری، تشدید و برخورد‌های بسیار جدی‌تر و شدیدتر از گذشته باشد.

او تاکید کرد: در برخورد با متخلفان هیچ گونه اغماض صورت نگیرد.»

براتی با بیان این کهتلاش می‌کنیم پرواز‌های ورودی به مشهد را از مبداء لغو کنیم، تصریح کرد: تاکنون بخش زیادی از مسافران ورودی از طریق راه آهن و پایانه از مبداء لغو شده است.
 
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی یادآورشد: در صورت نیاز به ناچار در گام اول از هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های بخش دولتی و در گام بعدی از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهد شد.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->