سرخط خبرها

۶ هزار میلیارد تومان مطالبات ثبتی شهرداری مشهد از دولت

  • کد خبر: ۲۱۳۴۱۱
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
۶ هزار میلیارد تومان مطالبات ثبتی شهرداری مشهد از دولت
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری مشهد ۶ هزار میلیارد تومان مطالبات ثبت شده و ۲۶ هزار میلیارد تومان مطالبات ثبت نشده از دولت دارد که رقم قابل توجهی است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین حسامی در گفت‌وگویی با اشاره به جلسه مشترک اخیری که جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهری مشهد با معاون پارلمانی رئیس جمهور، داشتند، بیان کرد: در این نشست، مسائل کلانشهر مشهد، بازگو و موضوعاتی نظیر سفر آینده رئیس جمهوری در سال آینده به این شهر، مصوبات سفر گذشته که قسمت عمده آن‌ها اجرایی نشده و لزوم اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل خط سه قطار شهری مطرح شد.

عضو شورای شهر مشهد گفت: درحال حاضر، شهرداری مشهد ۶ هزار میلیارد تومان مطالبات ثبت شده و ۲۶ هزار میلیارد تومان مطالبات ثبت نشده از دولت دارد که رقم قابل توجهی است.

حسامی با بیان اینکه کلان پروژه‌هایی نظیر خرید اتوبوس، واگن مترو و خرید پساب و عملکرد یکساله مدیریت شهری مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود، افزود: معاون رئیس جمهور هم قول پیگیری این موضوعات در جلسه هیئت دولت را داد و اعلام کرد که تا حد توان، با توجه به اهمیت موضوعات مربوط به مشهد مقدس، مساعدت‌های لازم را خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: علاوه بر جلسه یاد شده، از طُرق دیگری نظیر سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد هم پیگیر مطالبات شهرداری از دولت هستیم.

حسامی با بیان اینکه مشهد سالانه میزبان حدود ۳۰ میلیون زائر است، گفت: خدمات ارائه شده در مشهد با عوارض پرداختی مردم تامین مالی می‌شود و تلاش ما این است تا بتوانیم از بودجه و اعتبارات بزرگ دولتی و ملی برای خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران استفاده کنیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->