توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی آیا امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد؟ آب آشامیدنی ، سالمترین نوشیدنی برای کودکان حریق منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد چطور کودکمان را به کتابخوانی علاقه‌مند کنیم؟ جشن‌های تکلیف تجملاتی باعث آسیب به کودکان می‌شود آخرین وضعیت شیرخوارگاه‌های مشهد پس از انتقال کودکان به خانواده‌های متقاضی استعمال دخانیات پیشرفت بیماری «ام‌ اس» را تشدید می‌کند وزن ما در مورد سلامتی‌ بدنمان چه می‌گوید؟ نان سبوسدار بخورید
سرخط خبرها

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های مازندران (۶ اسفند ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۳۷۱۸
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های مازندران (۶ اسفند ۱۴۰۲)
رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محور چالوس ـ کرج محدوده کندوان به منظور کاهش بار ترافیکی یک‌طرفه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار داشت: تردد از آزادراه تهران ـ شمال و محور چالوس در مسیر چالوس به تهران یکطرفه است.

وی با بیان اینکه ترافیک در محور چالوس محدوده‌های ماسال و هزارچم سنگین است، افزود: ترافیک در محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت محدوده آب اسک و حدفاصل پلور سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد: ترافیک در محور سوادکوه نیز سنگین گزارش شده و با ریزش برف در گردنه‌های برفگیر روبرو هستیم.

جهان‌تاب با بیان اینکه ترافیک در محور فیروزکوه مسیر حدفاصل ورسک تا گدوک و محدوده آبسرد هم سنگین است از رانندگان خواست با احتیاط در محور‌ها برانند و با توجه به لغزندگی معابر و مه گرفتگی در مسیر‌های مواصلاتی مازندران جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی گفت: تمام محور‌های شمالی با بارش برف و باران همراه است و بنابراین رانندگان از توقف در مسیر راه‌ها پرهیز کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران همچنین تصریح کرد: در حال حاضر در ارتفاعات بالادست در محور سیاه‌بیشه، کمرزرد، هریجان بارش برف و باران را شاهدیم و رانندگان با به همراه داشتن زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی و سوخت کافی در جاده برانند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->