راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۲ جلسه محرومیت برای حرکت زشت رونالدو + عکس

  • کد خبر: ۲۱۳۹۶۲
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
۲ جلسه محرومیت برای حرکت زشت رونالدو + عکس
با اعلام روزنامه الریاضیة، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو را محروم می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه الریاضیة عربستان اعلام کرد که پس از حرکات زشت کریستیانو رونالدو در جریان دیدار شب گذشته برابر الشباب، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان این بازیکن را دو جلسه محروم خواهد کرد. بدین ترتیب، کریستیانو در دو بازی برابر الحزم و الرائد غایب خواهد بود.

در جریان دیدار شب گذشته میان النصر و الشباب بود که فوق ستاره پرتغالی حرکات عجیب و ناشایستی انجام داد. پس از گل سوم این تیم که توسط تالیسکا به ثمر رسید، کریستیانو رو به جایگاه هواداران میزبان کرد و همان حرکت زشتی را انجام داد که پیش از این و در زمان حضور در یوونتوس و دیدار با اتلتیکو مادرید انجام داده بود.

۲ جلسه محرومیت برای حرکت زشت رونالدو + عکس

در واقع رونالدو انتقامش را از دیگو سیمئونه گرفت که در بازی رفت حرکت عجیب و شرم آوری را انجام داده بود. اما این تنها رفتار زشت فوق ستاره پرتغالی مقابل هواداران رقیب نبود. پس از سوت پایان بازی و پیروزی سه بر دو النصر در دیداری سخت و دشوار، هواداران الشباب نام لیونل مسی را فریاد زدند که با واکنش کریستیانو همراه بود.

او مقابل هواداران الشباب رفت و با حرکات دست، اعمال زشت و ناپسندی را انجام داد و این موضوع با اعتراض شدید رئیس باشگاه الشباب همراه شد و آن‌ها شکایت رسمی خود از رونالدو را به ثبت رساندند. حرکت CR۷ که پیش از این نیز از سوی او تکرار شده بود، با اعتراض شدید هواداران رقیب النصر همراه شد.

کاربران سعودی اعتقاد داشتند که رونالدو به واسطه بزرگ بودن نامش، برای لیگ عربستان احترامی قائل نیست و هر کاری که دلش بخواهد را انجام می‌دهد چرا که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این کشور جرئت محروم کردن فوق ستاره پرتغالی را ندارد. فشار‌های شدیدی که به نظر می‌رسد موثر واقع شده و شاهد جریمه شدید CR۷ خواهیم بود.

این چندمین حرکت ناپسند و جنجالی کریستیانو از زمان حضور در عربستان است. او یک بار حرکت زشتی را رو به هواداران الهلال انجام داد و چند وقت پیش نیز پرچم آبی رنگ الهلال را داخل شورت ورزشی‌اش گذاشت و سپس به گوشه‌ای پرتاب کرد و اکنون نیز این حرکات را برابر هواداران الشباب انجام داده است که محرومت دو جلسه‌ای را برای او به دنبال خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->