دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعلام رقم افزایش حقوق کارمندان درسال ۹۹

  • کد خبر: ۲۱۴۷۲
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
اعلام رقم افزایش حقوق کارمندان درسال ۹۹
رئیس سازمان برنامه و بودجه از افزایش ۱۵ درصدی سنواتی حقوق کارکنان دولت و ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم در سال ۹۹ خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدباقر نوبخت در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری راه آهن و تعدادی از دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی با اشاره به توسعه شبکه ریلی به مراکز استان‌های همدان، آذربایجان غربی، گیلان و کرمانشاه و همچنین آذربایجان شرقی از مسیر جدید، گفت: این اتفاقات در دومین سال تحریم‌ها رخ داد.

وی با تأکید بر اینکه سیاست اقتصاد مقاومتی در توسعه شبکه ریلی برای دولت یک راهبرد است، افزود: علاوه بر ۶۰ هزار میلیارد تومانی که سال جاری به پروژه‌های عمرانی پرداخت شد و عمدتاً برای طرح‌های ریلی بود، از محل صندوق توسعه ملی نیز به إذن رهبر معظم انقلاب برای احداث راه آهن ۶۰۰ کیلومتری چابهار زاهدان وام گرفتیم و برای این پروژه پول نقد در اختیار داریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: خط آهن یزد به شیراز متصل نیست که تا سال آینده از مسیر اقلید به یزد، این دو شهر به یکدیگر متصل شده و گردشگران می‌توانند با قطار از یزد به شیراز بروند.

نوبخت با اشاره به اینکه دولت بر سر پیمان خود مبنی بر افتتاح آزادراه‌های تهران-شمال و همت-کرج تا پایان سال جاری ماند و آن را عملی کرد، گفت: در ۹ ماهه امسال ۸۰۰ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شد.

به گفته معاون رئیس جمهور، برای اجرای ۸ برنامه مهم دولت یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی وام گرفتیم، اما تاکنون تنها ۲۰ درصد آن را توزیع کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پول نقد داریم که هنوز توزیع نکرده‌ایم، چون قرار نیست پول افشانی و پول پاشی کنیم.

نوبخت با تأکید بر اینکه کسانی که از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۷ در صنعت ریلی سرمایه گذاری کرده‌اند بدانند که به تسهیلات و منابع خود خواهند رسید، گفت: از کارمندان نیز غافل نبوده‌ایم و حقوق آن‌ها در سال آینده افزایش می‌یابد.

وی تأکید کرد: تا پایان امشب همه دستگاه‌ها منابع لازم برای حقوق اسفندماه کارمندان را دریافت خواهند کرد.

نوبخت در حاشیه این مراسم درباره میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ گفت: ۱۵ درصد افزایش حقوق سنواتی به اضافه ۵۰ درصد افزایش امتیازات فصل دهم برای حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ در نظر گرفته‌ایم.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->